וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדחה של מכבי ת"א מהליגה האירופית תקרב את תורג'מן לצסק"א"

ברוסיה מדווחים על התקרבות נוספת בשיחות עם מכבי תל אביב: "הפערים לא משמעותיים". השאלה היא באיזה שלב בתים הצהובים ישחקו

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

במכבי תל אביב עושים הכל כדי לנטרל את רעשי הרקע סביב דור תורג'מן, אבל ברוסיה ממשיכים לדווח על העסקה הפוטנציאלית מדי יום, וממשיכים לטעון שהמגעים מתהדקים.

על פי "ספורט אקספרס", מכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה כבר קרובות לסיכום ביניהן על תנאי ההעברה - אבל הצהובים ממשיכים להמתין לפני שישלימו אותה, כשאחד הפרמטרים המרכזיים הוא באיזה שלב בתים הם ישחקו העונה.

"תוצאת המפגש הכפול עם באצ'קה טופולה עשויה להכריע האם תורג'מן יימכר בסופו של דבר, או לא", כתבו שם, כשלטענתם, "הדחה וירידה לקונפרנס ליג תקרב את המכירה של תורג'מן, כי מכבי תל אביב זקוקה לכסף - והמענקים בליגה האירופית גבוהים בהרבה מאשר בקונפרנס ליג".

על פי הדיווח, "ההבדלים בין הדרישות של מכבי תל אביב להצעה של צסק"א לא משמעותיים", אם כי גם הרוסים מסייגים ואומרים שלא בטוח שהשחקן עצמו מעוניין במעבר.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. אריאל שלום
עוד לא נתן את אישורו למעבר. תורג'מן/אריאל שלום

כך או כך, הם כבר מנתחים לעומק את יכולותיו ובכתבת פרופיל אודות תורג'מן ב"ספורט אקספרס" הוא הוגדר כי "ככישרון על, שפוטנציאל הגדילה שלו גדול מאוד, וברור מאוד. הוא מסוגל לשחק בשתי עמדות, בעיקר כחלוץ מרכזי וכשחקן כנף, ויעניק לצסק"א גמישות שחסרה לה. ברור שהוא בדרך למעלה, והשלב הבא יהיה קרוב לוודאי בצסק"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully