וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישרון ייחודי: שארלוט מסבירה מדוע רכשה את עידן טוקלומטי

במועדון עקבו אחר הישראלי כשנתיים, ראש מערך הסקאוטינג: "אין הרבה שחקנים גדולים שיכולים לשחק גם כחלוצים וגם בכנף, פוטנציאל מעניין"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

עידן טוקלומטי יחל בקרוב את הפרק החדש בקריירה הצעירה שלו, לאחר שנרכש על ידי שארלוט מה-MLS תמורת כ-3 מיליון יורו וישתף שם פעולה עם ליאל עבדה.

במועדון האמריקאי, כפי שניתן להבין מסכום הרכישה, בונים על הישראלי הצעיר. ראש מערך הסקאוטינג תומאס שיילינג חשף כי שארלוט ניסתה להחתים את טוקלומטי כבר בנובמבר 2022, והמשיכה לעקוב אחריו מאז. "אם תסתכלו על השחקנים הכי טובים בעולם שיכולים לשחק גם כחלוץ וגם בכנף - אין הרבה כאלה", אמר שיילינג. "עידן הוא דוגמא טובה של שחקן כזה. פוטנציאל כמוהו, שיכול לשחק בשתי העמדות הללו, זה דבר מעניין מאוד למועדון שלנו".

ראש מערך הסקאוטינג הוסיף ואמר: "עידן גם תחבולן במשחק שלו, ויש לו את היכולות להאיץ גם ללא הכדור. הוא יכול לנוע לשטחים בלי הכדור ומסוגל גם להשתחרר לבעיטה. הוא חכם ביכולת שלו לשתף פעולה עם שחקנים אחרים וגם ביכולת שלו לשחק עם הגב אל השער. אנחנו רואים בו שחקן מסוכן סביב ובתוך הרחבה, עם התנועות החדות וקבלת ההחלטות שלו".

על אף הדברים הללו, עדיין לא ברור האם הישראלי בן ה-19 יקבל דקות בקבוצה הבוגרת באופן מיידי, או שמא ישתפשף לפני כן בקבוצה הצעירה של המועדון. "ההעברה הזו מוכיחה את המוכנות של המועדון להשקיע בעתיד", אמר שיילינג. "נצטרך לטפח את הכישרון של עידן ולגרום לו להיות מוכן להשפיע על הקבוצה הבוגרת, כולנו כבר מחכים להכיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully