וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית של פיני גרשון: "איטודיס יחליף את דדאס במהלך העונה"

מאמן העבר האגדי מנבא שחורות לסגל הכוכבים של הפועל תל אביב: "זה יותר מדי, גם עבור מאמן מנוסה". בן שרף? "לא רואה סרט שלא ייבחר בסיבוב הראשון". עומר מאייר? "נקודת הפתיחה שלו טובה משל מקל". האזינו

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

אחרי קיץ עמוס ומוצלח עם נבחרות ישראל, פיני גרשון מדבר - וכרגיל, יש לו הרבה דברים מעניינים לומר. מאמן העבר האגדי, שמשמש כמנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, שוחח עם אהרל'ה ויסברג במסגרת הפודקאסט "פיני וחברים" מבית "All In", ובין היתר שטח את רשמיו מבן שרף, עומר מאייר והפועל תל אביב החדשה ועמוסת הכוכבים, שעל בנייתה יש לו הרבה סימני שאלה.

על אומר מאייר אמר גרשון: "מאחר שהסתובבתי ליד גל מקל כשהיה צעיר, אני יכול לומר שנקודת ההתחלה של עומר יותר טובה. בגיל הזה, גל מקל לא היה אותו שחקן. הוא לא היה שווה או דומה לעומר מאייר, ובסוף הוא הגיע ל-NBA. אל תספרו לי על ענייני סיטואציה וכאלה - בשורה התחתונה גל הגיע לשם. בצד המנטלי יש לגל יתרון. שניהם הארד-וורקרים, אבל לגל יש חוזק מנטלי גדול יותר".

על בן שרף: "אני לא רואה סרט ששרף לא נבחר בסיבוב הראשון בדראפט. לא נבחר באליפות אירופה שחקן מצטיין שלא מהנבחרת הזוכה, או כזו שהייתה בגמר. אפילו אני הייתי מופתע, אבל בשורה התחתונה מגיע לבן להיות שחקן מצטיין של האליפות. אני לא רואה אף שחקן מצטיין של אליפות אירופה שלא מגיע ל-NBA. הדרך שלו לשם סלולה. הוא צריך להיבחר במקום טוב, עם מאמן טוב שיאמין בו - אבל הוא יהיה ב-NBA".

"לבן יש גם את האופי. הוא היה המנהיג של הנבחרת לאורך כל הדרך. אימנתי כבר כמה שחקנים לאורך הקריירה - ואני יכול לומר בפה מלא שיש לו את זה. האיש מנהיג. הוא סחף אחריו את כולם".

האזינו לפודקאסט המלא

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, בן שרף, עם עומר מאייר. fiba.com, אתר רשמי
עתיד ורוד. שרף ומאייר/אתר רשמי, fiba.com
סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
זה יכול לעבוד? לפיני גרשון אין ספק שלא. דדאס/דני מרון

על הפועל תל אביב: "אני אומר משהו, ואני אומר את זה על דעת עצמי, מבלי שדיברתי עם מישהו. אני אומר שדדאס לא מסיים את העונה, ושאיטודיס יהיה מאמן הפועל תל אביב. הוא יקבל בין 1.5 ל-2 מיליון יורו שכר. נכון שהפועל תל אביב הבינו המון שחקנים מוכשרים. לא בוורלי, לא מוטלי ולא קאבוקלו - היכולות שלהם לא משנות שום דבר. דדאס הביא שחקנים שהוא אימן בעבר. הוא מכיר אותם, והכל טוב ויפה. שחקנים לא מביאים לפי סטטיסטיקה, אלא לפי ההתאמה לקבוצה, לשיטה, למטרה, ללחצים שאתה הולך לעמוד בהם. הוא אימן את כל השחקנים שהוא אימן אותם מתישהו, אבל בסוף אנתוני פארקר לפני הגיע למכבי תל אביב - הייתה לו את הסטטיסטיקה הכי גרועה - והוא אחראי לכל התארים שהבאנו".

לדבריו של גרשון, "סקוררים טובים יש הרבה. בוורלי ייקח 20 זריקות, כנראה. ג'ו רגלנד שמקבל הרבה פחות ממנו - יצטרך למסור לו, וכולם יודעים כמה הוא אוהב למסור. כשאתה מביא שבעה כוכבים וכל אחד מהם רוצה לעשות 20 נקודות כי הוא מקבל שני מיליון יורו - זה טוב ויפה, אבל מוטלי אולי יקבל 4 זריקות במשחק. הוא יחיה מריבאונד התקפה, בעיקר. אני לא מכיר את האופי שלו. הוא שחקן ברמה, אבל יש יותר מדי סקוררים לידו, ואין מספיק כדורים. בסוף צריך מאמן שיידע לכוון את הכדורים למקומות הנכונים, ולהסתדר עם כל השחקנים. זה יותר מדי כוכבים גם למאמן מנוסה, שאימן יורוליג והתעסק עם כוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully