וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו פריגו סיים שני בשלב השישי של וואלטה אספניה

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 19:13

האיטלקי מקבוצת ישראל פרמייר טק רשם את התוצאה הטובה בקריירה שלו, והיה שני רק למוביל המירוץ הטרי - בן אוקונור האוסטרלי: "יום מטורף וקשה"

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

"הוא פשוט ריחף היום", זו היתה ההגדרה של הצוות המקצועי של "ישראל פרמייר טק" להופעה היוצאת מן הכלל של הרוכב האיטלקי שלה מרקו פריגו שסיים היום (חמישי) שני רק לגיבור הבלתי מעורער של היום בשלב השישי של וואלטה אספניה - המנצח ומוביל המירוץ הטרי - האוסטראלי בן אוקונור מקבוצת דיקאטלון AG2R.

זו היתה גם היתה התוצאה האיכותית ביותר של פריגו בן ה-24 בקריירה הצעירה שלו, אבל מרשימה במיוחד היתה הדרך שעשה זאת היום: הוא היה חלק מבריחת היום ורק אוקונור שהיה שותף לקבוצת הבריחה המקורית הזו בת 12 הרוכבים - היה חזק ממנו. פריגו ניער את כל הרוכבים האחרים ככל שהלך המירוץ והתקרב לסיום, ובעליה האחרונה עקף את הרוכב ההולנדי שעוד ניסה לתת פייט - וסיים שני (האיטלקי התרסק על האספלט הלוהט בסיבוב במהלך המרדף שלו אבל התאושש במהרה).

פריגו סיים עם תחושות מעורבות: "היה יום מטורף וקשה. דאגתי להיות כל הזמן קדימה אבל דווקא את ההתקפה של אוקונור החמצתי לצערי. ייתכן שזה היה נגמר אחרת עבורי אלמלא הפספוס אבל אני חייב לפרגן לו - הוא סיים עם פער ענק. כל הכבוד לו".

רוכב האופניים מרקו פריגו. ישראל פרמייר טק,
הישג נהדר. פריגו/ישראל פרמייר טק

התוצאה של פריגו משלימה סדרה מרשימה של תוצאות של רוכבי ישראל פרמייר טק בוולטה עד כה: בששת השלבים האחרונים ניפקו רוכביה חמש תוצאות טופ 10 ולמעשה נלחמו על הניצחון כמעט בכל שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully