וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב קבעו: אבדיה הסמול פורוורד ה-24 בטיבו ב-NBA

עודכן לאחרונה: 22.8.2024 / 19:12

הישראלי מקדים את וויגינס, אוברה ואחרים ברשימה של "הופסהייפ": "אל תופתעו אם הממוצעים שלו שוב יקפצו". ויש מחמאות גם מכיוון אחר

תיקתקנו, 22.8/ספורט1

דני אבדיה הועבר בטרייד מפתיע מוושינגטון לפורטלנד, שם יקווה לרשום קפיצת מדרגה נוספת בעונה הבאה. ב"הופסהייפס" מדרגים במהלך הקיץ את השחקנים הטובים בליגה לפי עמדות, והציבו את הישראלי כסמול פורוורד ה-24 בטיבו ב-NBA.

"זה קצת מתסכל עבור אוהדי וושינגטון, שברגע שאבדיה סוף סוף פרץ ונראה כמו השחקן שוושינגטון רצתה כשבחרה בו תשיעי בדראפט 2020, הקבוצה שהשיגה אותו היא פורטלנד", נכתב. "אוהדי הבלייזרס צריכים לשמוח, כי אבדיה נראה כמו שחקן כנף מודרני נהדר, שמשחק בשני צידי המגרש, קשוח, חודר טוב, קלעי שלשות, ריבאונדר ופליימייקר לא רע שמסוגל גם לייצר נקודות. בקבוצה הזו של פורטלנד, בתחילתה של בניה מחדש, יהיו לו עוד הזדמנויות להתפתח בקצב שלו. אם תופתעו אם הממוצעים שלו שוב יקפצו".

אבדיה מקדים ברשימה את אנדרו וויגינס (25), קלי אוברה (26), קלדון ג'ונסון (27), דילון ברוקס (28), זקארי ריזאשה (29) ודרק ג'ונס (30) שמשלימים את הטופ 30. הטופ 10 כולל את ג'ייסון טייטום (1), קווין דוראנט (2), לברון ג'יימס (3), קוואי לאונרד (4), פול ג'ורג' (5), ג'ימי באטלר (6), סקוטי בארנס (7), דמאר דרוזן (8), ברנדון אינגרם (9) ופרנץ ואגנר (10).

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Jess Rapfogel, GettyImages
השיפור יימשך? אבדיה/GettyImages, Jess Rapfogel

גם באתר "קלאץ' פוינטס" החמיאו לישראלי, שם חזו כי הוא עתיד לשבור את שיא הקריירה שלו באסיסטים העונה (3.8): "הגיוון ו-IQ הכדורסל שלו יהיו מכריעים בהתקפה של פורטלנד. קל לראות אותו משפר את הממוצעים שלו מוושינגטון אשתקד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully