וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר התאוששה עם 0:2 על לצ'ה, מילאן הופתעה עם הפסד לפארמה

דרמיאן (5) וצ'לחנוילו (69 בפנדל) השכיחו את התיקו ממחזור הפתיחה. הרוסונרי נכנעו 2:1 ועדיין ללא הניצחון העונה. אודינזה גברה על לאציו

תקציר: יובנטוס - קומו 0:3/ספורט1

המחזור השני בסרייה A יצא לדרך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים בהשתתפות האלופה אינטר שרשמה ניצחון בכורה וסגניתה מילאן שרשמה הפסד ראשון העונה עם 2:1 מפתיע לפארמה. לאציו הפסידה לאודינזה וגנואה - עדיין ללא ליאור קאסה שטרם הצטרף באופן רשמי - ניצחה את מונצה.

מתאו קנצ'ליירי פארמה כובש מול מייק מניאן שוער מילאן. GettyImages
מילאן עדיין ללא ניצחון העונה. קנצ'ליירי כובש מול מניאן/GettyImages

פארמה - מילאן 1:2

אחרי שסחטה תיקו דרמטי בקושי רב מול טורינו במחזור הפתיחה, ובצל השמועות על מעבר אפשרי של רפאל לאאו לברצלונה, הרוסונרי נותרו עדיין ללא ניצחון העונה כבר הפסד חוץ מפתיע אצל פארמה. השער הראשון הגיע כבר אחרי שתי דקות כשדניס מאן נהנה ממסירת רוחב עמנואלה ואלרי, ושחקן הכנף דחק מקרוב את היתרון. כריסטיאן פוליסיץ' השווה בדקה ה-66, אבל המילה האחרונה היתה שייכת למתאו קנצ'ליירי שהכניע באחד על אחד את מייק מניאן והעניק לפארמה ניצחון ראשון העונה שהקפיץ אותה למקום השני עם 4 נקודות. מילאן עם נקודה בלבד משש אפשריות הסתבכה מאוד.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
חסן קמארה אודינזה. GettyImages
אודינזה בפסגה, לפחות כרגע/GettyImages

אודינזה - לאציו 1:2

לאציו דווקא פתחה טוב את העונה עם ניצחון ביתי על ונציה, אבל הערב הנשרים התקשו אצל אודינזה שעלתה לפסגת הטבלה, לפחות זמנית, עם ניצחון ראשון העונה. פלוריאן תאובין סידר ללורנצו לוקה את היתרון אחרי שמונה דקות וכבש בעצמו את השני אחרי מבצע אישי נפלא בדקה ה-49. גוסטאב איסקסן צימק בתוספת הזמן, אבל זה היה רחוק מלהספיק לנשרים.

הקאן צ'לחנוילו אינטר. GettyImages
חזרו לעצמם. צ'לחנוילו/GettyImages

אינטר - לצ'ה 0:2

השוויון הדרמטי שהגיע בתוספת הזמן ב-2:2 עם גנואה במחזור הפתיחה הדליק לא מעט נורות אדומות אצל האלופה, אלא שבמחזור השני הדברים כבר הסתדרו לאינטר שרשמה ניצחון בכורה העונה. הנראזורי לא התקשו נגד לצ'ה החלשה, וכבר אחרי חמש דקות מתיאה דרמיאן נגח מקרוב את שער היתרון. הקאן צ'לחנוילו הוסיף בדקה ה-69 את השני של האלופה מהנקודה הלבנה ולפחות זמנית, העלה אותה גם לפסגת הטבלה באיטליה.


משחק נוסף:

מונצה - גנואה 1:0
לגנואה: אנדראה פינאמונטי (45+7)

משחקי יום ראשון

פיורנטינה - ונציה (19:30)

טורינו - אטאלנטה (19:30)

רומא - אמפולי (21:45)

נאפולי - בולוניה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully