וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר במסר לאוהדים: "מכבי חיפה - בית לכל מגזר ודת"

23.8.2024 / 14:30

על רקע הסערה סביב סבע, הבעלים פנה לקהל לקראת משחק הבית נגד טבריה (שבת, 20:00, ספורט4): "האהבה לקבוצה תאחד בינינו". ברק בכר מתכנן הרכב התקפי כולל חג'ג' וחזיזה בכנפיים

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

מכבי חיפה

במכבי חיפה השלימו הכנות לקראת המשחק מחר מול עירוני טבריה. הירוקים יודעים שאחרי ההדחה המוקדמת מהקונפרנס ליג, הם חייבים לפתוח עם ניצחון כדי לא להגביר את מפלס הלחץ בקבוצה ומחוצה לה.

הירוקים מקווים מאוד שהסאגה סביב דיא סבע לא תורגש מחר, בעיקר לאור הפעילות שנעשתה מול ארגוני האוהדים. השחקן שכבש צמד בחצי גמר גביע הטוטו, ימשיך בהרכב. בשל ההיעדרות של מגן שמאל טבעי (אנסימבה רק נחת וייכנס לעניינים בשבוע הבא), בכר צפוי לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר עושה רושם שלמאמן התלבטות בנוגע לשחקנים שישחקו על כל הקו הימני והשמאלי.

בכר מתלבט בין עילאי חג'ג' לקני סייף בצד שמאל של ההגנה, כשבחלק מהתרגולים גם איאד חלאיילי תורגל - אך ההערכה היא שאחד משני הראשונים יפתח בהרכב. בנוגע לצד ימין, ההתלבטות היא בין דולב חזיזה שזוכה לעדיפות לבין חג'ג'.

על רקע סאגת דיא סבע, הוציא היום הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר הודעה לקהל. "אנו נמצאים ערב פתיחת עונת כדורגל חדשה", כתב שחר. "עבורי, זוהי העונה ה-33 שאני פותח כבעלים של מועדון כדורגל מכבי חיפה, וזה לא פחות מרגש מהעונה הראשונה. חווינו שנה לא פשוטה מאותה שבת של השבעה באוקטובר, הלב כואב והעצב קשה מנשוא, בינהם גם 99 אוהדים ואוהדות שלנו שאיבדו את חייהם מאז החלה המלחמה. בשנה החולפת המועדון שלנו נרתם למען הקהילה וביחד איתכם היה שותף למאות פעילויות לתמיכה וחיזוק הקהילה. אני משתתף בצער המשפחות השכולות, מבקש לאחל החלמה מהירה לפצועים, לחזק את כוחות הביטחון, שיבה הביתה במהרה למפונים וכמובן - בצפייה לחזרתם המיידית של החטופים והחטופות.

לקראת העונה שבפתח החזרנו את המאמן ברק בכר. וכולם במועדון עובדים קשה כדי להתמודד על כל התארים ולהשיב את האליפות לכרמל.

אני גאה שהמועדון שלנו הוא בית ומשפחה לכל אחד, מכל מגזר ודת, הכדורגל והאהבה למכבי תמיד איחדו את כולנו. כולנו רוצים בהצלחת הקבוצה ובעת הזו במיוחד עלינו להיות ביחד".

דיא סבע עם זר לזכר אוהדי מכבי חיפה. היציע הצפוני, אתר רשמי
המהלך התדמיתי ירגיע את הרוחות? דיא סבע/אתר רשמי, היציע הצפוני

עירוני טבריה

הפועל טבריה בהתרגשות גדולה עם החזרה המחודשת לליגת העל, אחרי שנים ארוכות בליגות הנמוכות. את העונה היא פותחת אולי במשחק הקשה בליגה, משחק חוץ נגד מכבי חיפה, והשחקנים יודעים היטב את מקומם לקראת המשחק. "הפערים בסגלים ידועים, וכך גם ההשפעה של האיצטדיון על מכבי חיפה. אנחנו מצידנו נבוא לתת הכל", הם אמרו לקראת המשחק.

מעל 1,000 אוהדים של הקבוצה כבר הבטיחו מקום ביציעים וההערכה היא שקרוב ל-2,000 ילוו את הקבוצה. בסך הכל, חיפה הקצתה לאוהדי טבריה כ-2,700 מקומות. נואף בזיע הפצוע ייעדר, בעוד ג'ורדן בוטאקה, והיב חביבאללה וסטניסלב בילנקי צפויים לפתוח בחלק הקדמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ג'ורדן בוטאקה, שחקן עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
קרוב ל-3,000 צופים יגיעו לתמוך בעולה החדשה. בוטאקה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* מפגש היסטורי בין הקבוצות. הפעם האחרונה שמכבי חיפה שיחקה מול קבוצה מהעיר הייתה בינואר 1989, אז הביסה 0:3 את הפועל טבריה בחוץ עם שערים של זאהי ארמלי, עופר מזרחי וציון מרילי.

* אותו ניצחון היה ה-14 ברציפות של מכבי חיפה על הפועל טבריה. לפני כן היה תיקו בודד, חמישה ניצחונות טבריינים ורק אחד חיפאי.

* מכבי חיפה לא הפסידה במחזור פתיחה מאז ה-2:0 למכבי תל אביב בנתניה לפני שש שנים. היחידה שלקחה ממנה נקודה מאז הייתה הפועל חדרה עם 0:0 ביתי (גם כן בנתניה) בתחילת 2021/22.

* מכבי חיפה איבדה נקודות לעולות חדשות בכל עונה מאז 2012/13. אז רק קבוצה אחת הצטרפה לליגת העל, הפועל רמת גן, והירוקים ניצחו 0:2 בבית ו-0:3 בחוץ.

* דניאל טננבאום מעולם לא הפסיד למכבי חיפה. הוא עמד בשערה של מכבי תל אביב בתשעה משחקי ליגה וגביע מול הירוקים, והמאזן שלו: חמישה ניצחונות וארבע תוצאות תיקו.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 26432

משחקי מחזור הפתיחה:

שבת, 19:00: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
שבת, 20:00: הפועל חדרה - הפועל חיפה
שבת, 20:00: מכבי חיפה - עירוני טבריה (ספורט4)

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט3)

שני, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע (ספורט1)

*** מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (נדחה למועד שטרם נקבע)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully