וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאי על שיפוץ הדרייב אין: "העירייה מעדיפה גרסה של 7,000"

בעלי הפועל תל אביב חשף תמונות מהתכנון להגדלת האולם ל-10,000 מקומות, בניגוד לרצון העירייה, ובישר כי שילם על כך מכיסו 200 אלף שקל: "נעשה מאמץ לשנות את זה"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

בדיוק לפני חודש הודיעה הפועל תל אביב על כך שהגיעה להבנות ראשוניות עם עיריית תל אביב על הרחבתו של "היכל קבוצת שלמה" לכ-7,000 מושבים, תוך בניית תאי צפייה, אזור מסחר, מזון ועוד. היום (חמישי) בעלי המועדון עופר ינאי חשף תמונות ראשונות של האולם המתוכנן, אבל בגרסה של 10,000 מושבים - על אף שהעירייה עומדת על שלה ורוצה להישאר בגרסת ה-7,000, כך לפי ינאי.

ינאי, בנוסף, עידכן: "שילמתי על התכנון כ 200 אלף שקל מכיסי. סרטון ריאליסטי של האולם החדש יהיה זמין לנו באמצע ספטמבר". אז כיצד ישנה את פניו ההיכל? כך זה אמור להיראות אחרי השיפוץ:

נזכיר כי סוגיה בולטת בכל נוגע הגדלת "היכל קבוצת שלמה" היא שהפועל תל אביב תיאלץ בתקופת השיפוץ, שתיארך כשנתיים, לעבור לאולם אחר - ככל הנראה ליד אליהו. בתגובה, הודיע ארגון האוהדים "אולטראס הפועל": "אנחנו נקנה מנויים לדרייב אין ונגיע בטירוף למשחקים, כרגיל. נבהיר מעל לכל צל ספק סביר, כדי למנוע אי הבנות - ארגון אולטראס הפועל, השלטים, התופים, העידוד וכל אוהדי הפועל המסורים שהולכים למשחקים כבר עשרות שנים לא יגיע למשחקי בית ככל שהם ישוחקו באולם של מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully