וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפרידה: וונדה עקצה את איקרדי בעזרת הגרוש שלה

לאחר שהאקס הטרי חסם לה את כרטיסי האשראי, כוכבת הרשת העלתה תמונה ממפגש מסקרן עם בן זוגה מהעבר - כולל מחמאה

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

מאז שנודע בחודש שעבר על מה שנראה כפרידה סופית בין מאורו איקרדי לוונדה נארה, השניים מנסים "להכניס" אחד לשנייה בכל מיני דרכים. כדורגלן גלאטסראיי ביטל לה את כרטיסי האשראי ולכאורה כבר "מתאושש" בחיקה של בת זוג חדשה, בעוד שמי שהייתה אשתו והסוכנת שלו ממשיכה - כהרגלה - להעלות תמונות חושפניות. אלא שבימים האחרונים הגיעה מכיוונה אולי העקיצה הכואבת ביותר.

סיפור ה"משולש" שמתוכו נולדה מערכת היחסים של וונדה ואיקרדי ידוע לכל: כשהם הכירו, נארה הייתה בכלל בזוגיות עם חברו של מאורו לקבוצה דאז, מקסי לופס. דווקא בעזרת האחרון, שהוא אביהם של שלושת הילדים הגדולים יותר שלה, עקצה כוכבת הרשת את איקרדי השבוע. היא "הרימה" לגרוש שלה על כך ששם על עצמו את "החולצה מספר 10" - ביטוי ארגנטיני קלאסי למנהיגות של כוכב אמיתי.

המחמאה הייתה על כך שלופס סייע לה לממן את ציוד ילדיה לבית הספר. זאת, כאמור, אחרי שנודע כי איקרדי חסם לה את כרטיסי האשראי הארגנטיניים. וונדה, שבימים אלה מצלמת במולדתה עונה של "מאסטר שף" בהגשתה, העלתה לסטורי תמונה עם מקסי, בנם האמצעי קונסטנטינו ובתה איזבלה שאותה הביאה לעולם עם איקרדי, וכתבה: "כשהאקס שלך שם את החולצה מספר 10 ויודע שאת עסוקה בטירוף בללמוד תסריטים ושולח לך את הציוד לבית הספר".

הסטורי של העוקצני של וונדה עם לופס

זו ככל הנראה רק דרך להראות שהיחסים בינה למקסי לופס תקינים ואדיבים למרות משקעי העבר, אבל כמובן שלא היו חסר מי שיפרש זאת כמה שאמור להיות חץ היישר לליבו של האקס היותר טרי של וונדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully