וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך זכה למחמאות דווקא על משחק ההגנה: "40 מטר ספרינט"

הישראלי לא כבש או בישל בניצחון על דינמו קייב שקירב את זלצבורג לליגת האלופות, מאמנו שיבח אותו על העבודה ההגנתית: "לשחקן התקפה קל להישאר למעלה, אבל הוא רצה שלא נספוג"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

אוסקר גלוך נראה מצוין במשחקיו הראשונים העונה ואמש (רביעי) אמנם לא הבקיע או בישל, אבל שוב היה מהבולטים על כר הדשא כאשר זלצבורג ניצחה 0:2 את דינמו קייב במשחק החוץ שלה בפולין והיא כבר עם רגל וחצי בליגת האלופות.

הישראלי רשם החמצה גדולה מצד אחד, אבל בצד השני זכה לשבחים על עבודתו ההגנתית. פפ לינדרס, מאמנו החדש שהגיע הקיץ מליברפול, בחר בריאיון אחרי המשחק להחמיא לגלוך שירד להגנה ומנע מאנדריי ירמולנקו להבקיע שער יקר שהיה יכול להפוך את הקערה על פיה. "היה רגע במחצית הראשונה שאוסקר ירד בספרינט של 40 מטר כדי לחסום בעיטה ברחבה", אמר ההולנדי, "זה רק מראה שגם ששחקני ההתקפה עובדים ורוצים שנשמור על שער נקי - זה יכול להיות מאוד קל לשחקן התקפה להישאר למעלה בסיטואציה כזו".

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג. GettyImages
גלוך זכה לשבחים גם על העבודה ההגנתית/GettyImages

על המשחק שקירב את זלצבורג למפעל היוקרתי מכל, בו שיחקו גלוך וחבריו בעונה שעברה, אמר לינדרס: "היו שלבים במשחק שהיינו מאוד דומיננטיים והיו שלבים שבהם היינו צריכים לסבול, אבל ידענו שזה מה שיהיה מול קבוצה טובה כמו דינמו קייב. אנחנו מאושרים מהתוצאה, הגישה שלנו היא שעשתה את ההבדל, היא מקשה על קבוצות לשחק נגדנו".

גם הקשר הדני מאדס בידסטרופ, שרץ קילומטר יותר מכל שחקן אחר על המגרש, פרגן לגלוך: "אני עשיתי את העבודה שלי. אני עובד קשה כי יש לפניי שלושה שחקנים מאוד התקפיים כמו אוסקר, ננה ויאו, שכולם טכניים מאוד ועוצמתיים. זו חלק מהשיטה שלנו ואני צריך לרוץ הרבה, אבל אעשה הכל למען הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully