וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנטה בפנים, זהבי בחוץ: ההרכב המסתמן של מכבי תל אביב

22.8.2024 / 6:20

ז'ארקו לאזטיץ' צפוי לעלות מול באצ'קה טופולה עם שינוי אחד בהרכב לעומת זה שניצח את פוניב'ז, כאשר אסנטה יחליף את נחמיאס במרכז ההגנה. לאיוס ודוידה יקבלו שוב קרדיט בהתקפה (21:00, ספורט1)

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

ז'רקו לאזטיץ' תרגל אמש באימון המסכם את ההרכב שפתח מול פוניבז' לפני שבוע עם שינוי אחד: טייריס אסנטה בפנים. מאמן מכבי תל אביב שעלה עם הרכב אחר בחצי גמר גביע הטוטו בתחילת השבוע, אמור לפתוח עם אלה שהביאו לו את הניצחון על הקבוצה הליטאית בסיבוב השלישי של המוקדמות לפני שבוע.

המשמעות היא שהשלישייה הקדמית תכלול את אושר דוידה, הישאם לאיוס ודור תורג'מן. שלישיית הקישור תכלול את יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ודור פרץ. אסנטה שהיה מוצהב לפני שבוע אמור לפתוח הערב במקום עידן נחמיאס.

שחקן מכבי תל אביב טייריס אסנטה ליד שחקני בני סכנין מתנאל טדסה. דני מרון
יפתח במקום נחמיאס. אסנטה/דני מרון

לאזטיץ' משוכנע שבאצ'קה טופולה תרים את הרמה הבינונית שלה העונה בגלל המפגש איתו. המאמן בטוח ששחקניו לשעבר ירצו להוכיח לו שהם לא פחות טובים ממה שהיו כשהוא אימן אותם ולכן דירבן הסרבי אתמול באימון את שחקני מכבי תל אביב לשלוט יותר בכדור, לנוע יותר נכון, ללחוץ ולחטוף כשהם מאבדים ולהיזהר מהתקפות המעבר.

לאזטיץ' גם משוכנע שהגומלין בעוד שבוע בסרביה יהיה סיפור יותר קשה ולכן הוא רוצה הערב ניצחון משמעותי, שיסייע למכבי תל אביב בבית של באצ'קה טופולה ביום חמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully