וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DECATHLON מגדירה מחדש את תחום רכיבת האופניים בישראל

במהלך שנת 2025, DECATHLON צפויה לשדרג את מחלקות הריצה ורכיבת האופניים בכל 11 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ

דקטלון רכיבת אופניים. יחצ,
דקטלון רכיבת אופניים/יחצ

המחלקה המסחרית ומחלקת השיווק של חברת DECATHLON חברו יחד על מנת לפתח אסטרטגיה חדשה ורב ערוצית לחיזוק תחומי הריצה ורכיבת אופניים בחנויות בישראל. בין אם מדובר בחסויות רשמיות בתחרויות ספורט מקצועיות בארץ או ייבוא מוצרי רכיבה ברמה טכנית גבוהה, DECATHLON בהחלט הולכת להפתיע את קהל הרוכבים המקצועיים בישראל.

DECATHLON מציעה מעל ל- 70 ענפי ספורט שונים תחת קורת גג אחת, ובניהם נמצא גם ענף הרכיבה. לאחרונה, החברה זיהתה את הביקוש למוצרים טכניים יותר העונים על צרכים של משתמשים מקצועיים, ופועלת בכל הערוצים על מנת להביא לארץ את ציוד ואביזרי הרכיבה המקצועיים ביותר.
בחודש שעבר, העניקה DECATHLON ומותג אופני הכביש שלה VAN RYSEL חסות ראשית לקבוצת הרוכבים AG2R LA MONDIALE TEAM ש-30 מהרוכבים שלה השתתפו בטור דה פראנס 2024. זהו ציון דרך משמעותי מאוד עבור DECATHLON המספקת אופניים לקבוצה המתחרה במרוץ אופני הכביש היוקרתי ביותר בעולם, לצד ציוד רכיבה מגוון, כמו קסדות ומשקפי רכיבה.

DECATHLON לא מתפרשת על איכות המוצרים ושמה דגש על סטנדרט גבוה בכל מוצריה. הבטיחות קודמת לכל - גישה זו באה לידי ביטוי בכל שלבי העיצוב והייצור של המוצרים. לפני ההגעה לחנויות, המוצרים עוברים בדיקות קפדניות במשך שנים במעבדות מתמחות של החברה באירופה, בהתאם לתקנים המחמירים ביותר. מה שמאפשר ל-DECATHLON להעניק אחריות לכל החיים על שלדות האופניים של המותג, 5 שנות אחריות עבור שלדת קרבון ושנתיים אחריות ומעלה למוצרים נלווים נוספים.

להנגיש עוד יותר את הספורט

בנוסף, החברה התחייבה לפעול בכל דרך אפשרית על מנת למזער ככל האפשר את ההשפעה הסביבתית של עיצוב וייצור מוצריה. אחת הדרכים להשיג את היעד היא שירותי התחזוקה והתיקונים שהחברה מציעה לבעלי אופניים בסדנאות התיקונים שלה הממוקמות בכל החנויות ברחבי הארץ. חלק מהתיקונים שדקטלון מציעה מתבצעים ישירות בחנויות, במקרים אחרים האופניים ישלחו לסדנה הראשית שנמצאת במרכז הלוגיסטי של DECATHLON בפארק העסקים החכם בקיסריה. הסדנה מציעה מגוון שירותי תיקונים בתשלום: תיקון אופניים ממותג DECATHLON, כמו גם אופניים של חברות אחרות, שירות החלפת צמיגים ופנימיות, איזון גלגלים, חיזוק ציר גלגל, החלפת כידון ו/או מוט כידון, כיוון מערכת היגוי, החלפת שרשרת, חבילת טיפול למערכת הילוכים ותיקונים רבים נוספים, לצד חלקי חילוף.

וינס פוצ'ון, מנהל מסחר ואספקה של DECATHLON : "אנחנו נחושים לשנות את אופן ההתניידות בישראל בכך שנציע דגמי אופניים חדשניים, בעלי ביצועים גבוהים וברי קיימא. יחד נוכל לבנות עתיד ירוק ודינמי לכל רוכבי האופניים בישראל, החל מרוכב מתחיל וצעיר ועד לרוכבים מקצועיים".

עם סדנאות תיקונים חדשניות ומערך שירות לקוחות מקצועי, DECATHLON מנגישה את הספורט לכמה שיותר אנשים. את כל שירותי התיקונים שהסדנה מציעה והמחירון המלא ניתן למצוא כאן.

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully