וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטומטם שלח את המייל הזה": המתיחה האכזרית באליפות ארה"ב

הטניסאי הצרפתי ז'ול מארי (295 בעולם) נפל קורבן למתחזה שבישר לו כי נכנס להגרלת המוקדמות בטורניר היוקרתי: "הוא אמר שזו נקמה. אני רוצה לגלות מי זה, אדאג שישלם"

תקציר: יאניק סינר זכה בטורניר סינסינטי/ספורט1

אחרי ששיחק במוקדמות של שלושת טורנירי הגרנד סלאם הראשונים של העונה, ז'ול מארי חלם להשלים את הסדרה ולקחת חלק גם באליפות ארה"ב הפתוחה. הטניסאי הצרפתי בן ה-32 הגיע לניו יורק בתקווה להיכנס להגרלת המוקדמות למרות הדירוג הנמוך שלו (295 בעולם) והיה זקוק לצירוף מקרים שיכלול גם פרישות של שני שחקנים אחרים. בצהרי יום שלישי, נשלחה אליו הודעת דואר אלקטרוני שבישרה לו כי שני שחקנים אכן הודיעו כי הם לא ישתתפו, ואז הודעה נוספת שקראה לו להיערך למפגש עם בן ארצו קנטן האליס במגרש מספר 1.

רק לאחר מכן התברר למארי הנרגש כי מדובר במתיחה שאורגנה על ידי אדם בלתי מזוהה שהתחזה למנהל התחרויות של אליפות ארה"ב הפתוחה.

"אחרי קבלת המיילים המפתיעים, פרסמתי באינסטגרם תמונה שהכנתי למקרה שאכן אכנס למוקדמות", סיפר מארי בריאיון ל-RMC. "הצגתי גם את המיילים בסטורי כדי להודיע שיש שני ביטולים ואני בפנים. הראיתי את זה לצלם שלי ולשחקן נוסף שחיכה כמוני כאלטרנטיבה לתחרות. נותרו עוד שעתיים וחצי למשחק, ובינתיים אותו שחקן, עזיז דוגאז, פגש את מנהל הסבב של ה-ATP וסיפר לו שהיו שני ביטולים ואני נכנסתי למוקדמות. ירדתי למגרש האימונים ואז המנהל הגיע. הוא שם יד על כתפי ואמר בחיוך: 'ז'ול, אני מצטער, אני לא יודע מה קרה. אין לי מושג מי שלח לך את המיילים האלה, אבל זה לא אנחנו'. בהתחלה חשבתי שהוא מתבדח, לא האמנתי לו. ואז הבנתי שהוא דובר אמת, לא היו פורשים".

מארי המשיך: "התחלתי לקלוט מה קרה ונזכרתי שהייתי באותו מצב בווימבלדון. גם אז קיבלתי מייל, לכאורה מהסוכן של טניסאי קנדי בשם גבריאל דיאלו, שהוא נפצע ולא יוכל לשחק למחרת, כך שמתפנה מקום עבורי. בסוף זו הייתה מתיחה והבנתי שזה המקרה גם הפעם, וכנראה על ידי אותו בחור.

"שלחתי צילום מסך ל-RomainNextGen, חשבון ברשת ה-X עם מעל 15,000 עוקבים. הוא מתמקד בסבב המשני ומדבר עליי לא מעט בחשבון שלו. אמרתי לו שזה ממה לא נכון, שזו מתיחה ושאותו דבר קרה לי בווימבלדון. אחרי זה, קיבלתי מייל שלישי, עם העתק ל-RomainNextGen. זה היה עם אותו לוגו, של אליפות ארה"ב. המייל אמר שזו מתיחה ושעליי לשאול על כך את RomainNextGen. מדוע לא אשחק".

ומה הלאה? מארי מבטיח: "אגיש תלונה כי זו כבר הפעם השנייה שעושים לי את זה. זו העבודה שלי, התשוקה שלי. אני חי טניס מדי יום, כולי מושקע בזה. שיניתי את חיי בצורה קיצונית לפני שנתיים וחצי כדי לעשות את זה. אבל אותו אדם לא מבין את זה. אחת המטרות שהצבתי היא כניסה לאליפות ארה"ב הפתוחה. זה כואב שמשחקים כך ברגשות של אנשים. זה פגע בתדמית שלי כי פרסמתי באינסטגרם שאני אשחק. מדובר בבריונות רשת וגניבת זהות".

כאשר נשאל לגבי המייל השלישי, בו האחראי הודה כי מדובר במתיחה ואמר שרצה לנקום, השיב מארי: "כשהוא מתח אותי בווימבלדון, הוא פנה לאחר מכן ל-RomainNextGen וחשב שזה ישעשע אותו, אבל התפתח ביניהם עימות שכלל העלבות וכו'. אני חושב שמדובר במישהו צעיר כי בזמן הוויכוח התגובות שלו היו אלימות. אז מכאן הנקמה. הוא טען אחר כך שהקהילה של RomainNextGen שלחה לו איומי מוות, אבל רומן הבהיר שזה לא המצב. ובכל מקרה זה לא קשור אליי".

האם הוא יודע במי מדובר? "אני לא בטוח, אני צריך להתעמק בזה. דיברתי עם עורך דין ואנחנו נגיש תלונה לתובע הציבורי. המשטרה תדע לפתור את זה. אני רוצה לדעת במי מדובר, מי המטומטם ששלח את זה. אני רוצה לראות את הפרצוף שלו ורוצה שישלם. הוא צריך להיענש על בריונות רשת והתחזות לאנשים אחרים ופגיעה ברגשות. אם זה קרה לי, זה בטח יקרה גם לאחרים ואולי אפילו קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully