וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בכדורעף הדהימה בקרואטיה: "ניצחון שנזכור לשנים"

הנבחרת ניצחה 1:3 (22:25, 25:23, 22:25, 23:25) בחוץ במוקדמות אליפות אירופה 2026 ונמצאת בעמדה טובה להעפיל. המאמן איתמר שטיין: "הניצחון הכי גדול שחוויתי עם הנבחרת"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

נבחרת ישראל בכדורעף הרשימה הערב (רביעי) עם ניצחון חוץ גדול 1:3 (22:25, 25:23, 22:25, 23:25) על קרואטיה החזקה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2026. הניצחון המפתיע מעמיד את הנבחרת בעמדה טובה אחרי שני משחקים, כאשר הראשונה בכל בית עולה אוטומטית לאליפות אירופה וכך גם חמש משבע הסגניות.

המאמן איתמר שטיין התגאה: "זה ניצחון גדול והרואי של החבר'ה שלנו במשחק ברמה מאוד גבוהה, עם הרבה מאוד לחץ ואמוציות מול יריבה שהייתה לפני פחות מחודשיים בגמר הגולדן ליג. ניצחון חוץ פנטסטי, אני גאה בחבר'ה, הם נתנו את הלב והנשמה. זה המשחק הכי טוב בקיץ הזה לא ספק. שחקני הנבחרת שמו אותנו במצב שבקיץ הבא נוכל לשחק על העלייה לאליפות אירופה. אני מאוד שמח לסיים את הקיץ הארוך הזה עם ניצחון כזה מתוק - אני חושב שהניצחון הזה היה הכי גדול שחוויתי עם הנבחרת. הניצחון מוקדש לעם ישראל ולחיילים הגיבורים שלנו!".

נבחרת ישראל בכדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
המשחקים הבאים בקיץ הבא. הנבחרת חוגגת את הניצחון הגדול/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

אומרי רויטמן, ליברו הנבחרת: "הגענו אחרי הפסד לאסטוניה ביום שבת. היום התמודדנו מול קרואטיה החזקה שעדיפה אפילו על אסטוניה, באנו עם רוח גבית של כל הצוות המקצועי, היה משחק מאוד קשה, אבל החבר'ה, גם הצעירים וגם המבוגרים, נתנו את הפוש. אין מאושר ממני, זה ניצחון שנזכור אותו להרבה שנים. הבית עכשיו מאוד פתוח, בעוד שנה ניפגש בקיץ לשני משחקים מאוד חשובים בישראל, צריך לקחת שם הרבה נקודות ולהעפיל לאליפות אירופה, וזה אפשרי. אנחנו נצטרך את הקהל הביתי איתנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully