וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל סונדגרן הודיע לראשי מכבי חיפה שהוא רוצה לעזוב

21.8.2024 / 21:16

עוד מגן על סף פרידה: במועדון כבר קיבלו החלטה שלא לעמוד בדרכו של השבדי שמשחק על תקן של ישראלי, ובימים הקרובים ינסו לסכם את תנאי העזיבה

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

דניאל סונדגרן הודיע לראשי מכבי חיפה שהוא רוצה לעזוב בגלל סיבות משפחתיות ולאור המצב הביטחוני. כזכור, בחיפה קיבלו כבר החלטה שלא לעמוד בדרכו ובימים הקרובים ידונו הצדדים כדי לסכם את פרטי עזיבתו, והוא צפוי להיפרד בדומה לפייר קורנו שהגיע יחד איתו לפני שנתיים.

השחקן זכה להתעניינות מצד קבוצתו לשעבר א.י.ק סולנה וגם מסיריוס, בה התאמן בתחילת המלחמה בישראל, אבל חלון ההעברות בשבדיה נגמר בעוד כמה ימים והשחקן עצמו בכל מקרה מכוון לליגה מחוץ למולדתו, בתקווה לקבל חוזה בסכומים דומים לזה שהחזיק בחיפה.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

דניאל סונדגרן שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המשפחה לא רוצה לחזור לישראל. דניאל סונדגרן/מאור אלקסלסי

סונדגרן בן ה-33 הגיע למכבי חיפה בקיץ 2022 מאריס סלוניקי והיה שותף כבר בתחילת דרכו להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, כולל השער היחיד שלו במדים הירוקים - לרשת הכוכב האדום ב-2:2 במשחק העלייה בבלגרד. לאחר מכן היה שותף לזכייה באליפות וסך הכול רשם 84 הופעות בקצת יותר משנתיים במועדון.

המגן/בלם, שבעונה שעברה גם סתם חורים בקישור בעת הצורך, שיחק על תקן ישראלי לאור יהדותה של אשתו ובקיץ שעבר חתם על חוזה חדש עד 2025, בשכר עונתי של 350 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully