וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ההצעה הגבוהה לא עזרה: קורנו ויתר על שני מיליון יורו ב-4 שנים

21.8.2024 / 17:40

המגן שעוזב את מכבי חיפה צפוי לחתום בימים הקרובים רשמית בסנט אטיין, אך עוד לפני כן, בניסיון אחרון הירוקים ניסו להשאירו בחוזה גבוה מאוד. הצרפתי הבהיר: "רוצה לשחק רק בצרפת"

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

המגן הצרפתי פייר קורנו מסיים קדנציה מוצלחת מאוד בכדורגל הישראלי כאשר שתי עונות מרשימות מאוד שלו במכבי חיפה סידרו לו אחרי שנים רבות חוזה בליגה הראשונה בצרפת. הירוקים סיכמו כבר עם סנט אטיין על מכירה של המגן ב-1.1 מיליון יורו, אך עוד לפני הסיכום עם הצרפתים מתברר שבמכבי חיפה ניסו לעשות ניסיון אחרון כדי להשאיר את קורנו בקבוצה והציעו לו שדרוג משמעותי מאוד לחוזהו הנוכחי.

קורנו זכה להצעה מהירוקים לחוזה לארבע שנים בו ירוויח שני מיליון יורו (חצי מיליון יורו כל עונה), אלא שהשחקן הבהיר מיידית שההצעה אמנם מחמיאה, אך לא מדובר בעניין כספי והוא נחוש לעזוב את הקבוצה. קורנו הבהיר שמדובר בחלום ילדות שלו לשחק ברמות הגבוהות במדינת הולדתו וגם החוזה הגבוה לא שכנע אותו להישאר. בשיחות הבהירו בחיפה לשחקן שהם כועסים על ההתנהלות שלו ועל כך שניצל את הזמן שניתן לו לחופשה כדי לשוחח עם קבוצות אחרות, אך קורנו המשיך בהתעקשותו והבהיר שהוא רוצה לשחק בצרפת.

פייר קורנו מכבי חיפה. ראובן כהן, מכבי חיפה, אתר רשמי
לא היה מוכן לשמוע על הצעות ממכבי חיפה. קורנו/אתר רשמי, ראובן כהן, מכבי חיפה

לאחר שיחה עם ראשי המועדון ועם אנשי הצוות המצועי הבינו בחיפה שקורנו נחוש לעזוב והגיעו לסיכום עם הצרפתים על סכום השחרור, וזאת לאחר שבהצעה הראשונה בסנט אטיין הציעו 550 אלף יורו עבור כרטיסו של השחקן, סכום שיענקל'ה שחר לא הסכים אליו והבהיר מלכתחילה שהמגן לא ישוחרר בסכום הנמוך ממיליון יורו. חיפה כזכור שילמה 300 אלף יורו לאוביידו על השחקן וכעת מכרה אותו בסכום הגבוה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully