וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאריות מזון ו"קמצנות קיצונית": המהלכים הפיננסיים במנצ'סטר יונייטד

כחלק משיפור הפן הפיננסי במועדון, סר ג'ים רטקליף וצוותו פעלו לצמצום נרחב של הוצאות, כשגם האוהדים כבר כועסים: "אנחנו משלמים כסף ואפילו לא כל אחד קיבל תוכניית משחק"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 0:1/ספורט1

מאז שסר ג'ים רטקליף רכש 25% ממניות מנצ'סטר יונייטד, השדים האדומים לא האטו מבחינת רכש, כשרק הקיץ רכשו את ג'ושוע זירקזי, מתייס דה ליכט, נוסייר מזראווי ולני יורו, וגם מנואל אוגרטה צפוי להגיע מפריז סן ז'רמן. על אף ההשקעה בשחקנים, נראה כי הצוות של הבעלים החדש כן החל לפעול לספר את הפן הפיננסי במועדון עם סקירה שורשית של דו"חות הקבוצה על מנת לייעל את ההתנהלות הכלכלית.

זה החל בפיטורים של כ-250 עובדי מועדון ועכשיו השלב הבא הגיע דווקא לתחום המזון. במשחק פתיחת העונה בו יונייטד ניצחה 0:1 את פולהאם, מספר אנשי צוות באצטדיון דיווחו על כך שהם לא קיבלו את קופסת האוכל הרגילה אותה קיבלו במשך שנים הכללה כריך, חטיף ושתייה קלה, ובמקום זאת קיבלו "שאריות מהמזון שתוכנן להיות מוגש למארגנים באצטדיון".

בנוסף לכך, מספר עובדים טענו שהם נאלצו לאכול בשירותים, בעוד בקבוצה הגיבו לכך והסבירו שיש אזורי צוות עם מקלחות וחדרים נפרדים.

אוהדי מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הקהל יהיה סבלני למהלכים הפיננסיים?/GettyImages

אל המקרים הביזאריים הצטרפו גם תלונות של אוהדים שהופתעו לגלות כי תוכניות המשחק הנמצאות על גבי המושבים ביציע, היו בכמות משמעותית פחותה מבעבר: "אנחנו משלמים כסף, ואפילו תוכנייה נורמלית לכל אחד לא מקבלים. זאת קמצנות קיצונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully