וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לסולומון הצעות מגרמניה וספרד, אבל מאמין שימשיך באנגליה"

שלומי בן עזרא, סוכנו של שחקן טוטנהאם, התייחס בתוכניות הספורט של 103fm לעונה הקרובה של הישראלי: "אמרו לו בקבוצה 'נמצא איפה תשחק השנה ותחזור אלינו טוב יותר'. הוא לא רצה לעבור לאיטליה"

תקציר: לסטר - טוטנהאם 1:1/ספורט1

מנור סולומון הגיע לטוטנהאם בהעברה חופשית משחטאר דונייצק בעונה שעברה, אך פציעה בשלב מוקדם מאוד של העונה מנעה משחקן הכנף הישראלי לקבל הזדמנות ממשית בקבוצת הפאר של הפרמיירליג. בתוכנית הספורט של 103fm, דיבר סוכנו של סולומון, שלומי בן עזרא, ששיתף לגבי האפשרויות העומדות בפני שחקן הנבחרת בקיץ הקרוב.

"מנור נמצא בסיטואציה שלא היינו רגילים אליה וזה לא משהו שהיה תלוי בו כשהוא היה פצוע", סיפר בן עזרא. "הוא חזר בסדר גמור, הוא בריא ב-100%. הוא צריך להיכנס לרוטציה של הקבוצה, טוטנהאם זה מועדון ענק. הם לא באו ואמרו לו 'אתה משוחרר', אלא 'בוא נמצא קבוצה לעונה הקרובה ותחזור אלינו טוב יותר'".

עוד הוסיף: "מנור רוצה להישאר באנגליה, מבחינתו זאת חוויה אחרת. יש התעניינויות רציניות מהליגה האיטלקית, אבל מנור לא רוצה לעבור לשם. בודקים אופציות גם בליגות בגרמניה וספרד, מאמין שבשבוע הבא נביא איפה הוא ישחק. אני מאמין שהוא ימשיך לשחק באנגליה".

מנור סולומון שחקן טוטנהאם. Ian MacNicol, GettyImages
לאן הוא יושאל בעונה הקרובה? סולומון/GettyImages, Ian MacNicol

האיזו לסוכנו של מנור סולומון, שלומי בן עזרא, מדבר על העונה הקרובה של הישראלי

לבסוף הביע אופטימיות ואמר: "הפציעה שלו היתה אמורה להיות קצרה יותר מבחינת היעדרות, זה גם בראש. ביום שאמרו למנור לצאת לשנת השאלה, עוד יותר הוא קיבל ביטחון ומבחינתו הפציעה מאחוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully