וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בואו ניתן לסינוואר": התגובה של גרשון למינוי רגב והטקס

מאמן העבר באמירה מפוקפקת לגבי טקס הזיכרון לנרצחי ה-7.10. על האפשרות לעסקת חטופים: "לאנשים למעלה יש אינטרסים שלהם"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

פיני גרשון לא אהב את מינויה של שרת התחבורה מירי רגב למארגנת טקס הזיכרון לנרצחי ה-7 באוקטובר. מעמדת הפרשן של התכנית "הישראלים" בערוץ i24news, גרשון סיפק בנושא זה השוואה שנויה במחלוקת.

כשנשאל על ידי המגיש אורי קואל לגבי דעתו על המינוי של רגב, השיב גרשון: "בואו ניתן לסינוואר לארגן את הטקס". למרות שהתכנית שודרה שלשום (שני), רק הבוקר האמירה עוררה הדים ברשת אחרי שהעיתונאי ינון מגל פרסם את הקטע והגיב בציניות שבקרב חברי הפאנל בתכנית המדוברת "לא נרשם זעזוע".

אמש, בפודקאסט "פיני וחברים" עם אהרל'ה ויסברג, הגיב גרשון לחדשות על חילוץ גופות של שישה חטופים ואמר: "לצערנו יהיו עוד לא מעט. בתורה כתוב כל המציל נפש אחת, כאילו הציל עולם ומלואו. אם מתוך אלה שנשארו נציל אחד, עשינו את זה. יש 20? 15? 25 חיים? בואו נחזיר אותם. בואו נחזיר עוד אחד. בואו נביא אותם לפה, גם כדי למשפחות יהיה קבר לבוא אליו. אנחנו מקווים שהם יגיעו מהר. אני לא מאמין (שתהיה עסקה), אני מאמין שמה שמשדרים זה אופטימיות בשביל להרגיע ולהשתיק קצת. אני לא רואה איך זה קורה בקרוב. יכול להיות שזה יקרה מתישהו. מה האינטרס האישי של האנשים למעלה? יש להם אינטרסים שלהם, ולא תמיד זה לטובת העניין הזה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully