וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם יעקב: "בטוח שאלמד הרבה מבוורלי וג'ו רגלנד"

רכז הפועל תל אביב סיפר לאתר הרשמי על שיתוף הפעולה עם שני הכוכבים הוותיקים, הציפיות והרגע בו ידע שיהיה אדום: "תחושה מטורפת"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

הפועל תל אביב שבה השבוע ממחנה האימונים בבולגריה וממשיכה בהכנות לקראת פתיחת עונת 2024/25. אחד השחקנים המסקרנים בסגל האדום יהיה נועם יעקב, שאולי קיווה להיות במעמד גבוה יותר ברוטציה של סטפנוס דדאס אך מוצא עצמו כרגע מאחורי פטריק בוורלי וג'ו רגלנד, ואולי גם מאחורי בר טימור.

בריאיון לאתר הרשמי של המועדון סיפר על החוויות ממחנה האימונים: "זו לא פעם ראשונה שאני השחקן הצעיר בקבוצה שאני משחק בה, אני תמיד שמח שיש מסביבי שחקנים עם המון ניסיון וידע, אני שואל אותם המון שאלות ומתעניין כי אני יודע שזה יעזור לי בעתיד. להיות שחקן כדורסל זו דרך חיים, זה לא רק מה שיש על המגרש ואני לומד מהם המון. אני מסתכל על השחקנים בעמדה שלי, ג'ו ופטריק, שניהם עברו המון בקריירה, פטריק שיחק הרבה ב-NBA וג'ו הרבה באירופה וזה מצוין בשבילי, אני יכול לקחת את הדברים הטובים מכל אחד. אני רואה איך הם מתאמנים וכמה הם מקצוענים ואני בטוח שאלמד מהם הרבה".

על השיחות עם הצוות המקצועי אמר יעקב: "דיברתי עם ג'ורג' (הינאס) לא מעט לפני החתימה, מאז שחתמתי היו לי המון שיחות עם המאמן. אני מרגיש שהוא מאמין לי והוא מדגיש כל הזמן את זה שהוא הולך לעזור לי להיות שחקן יותר טוב, אני בטוח שיהיה כיף לשחק בשבילו".

שחקן הפועל תל אביב נועם יעקב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
נרגש לקראת פתיחת העונה. יעקב/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

על הרגע בו הבין שהוא עתיד לחתום בקבוצה אותה אהד כילד סיפר: "הייתי במחנה אימונים של הנבחרת בסרביה, כולם שם דיברו על איפה הם הולכים לשחק ואני לא אמרתי כלום כי הייתי צריך לחכות שזה יהיה סופי, כשזה קרה זו הייתה תחושה מטורפת. בתור מי שהוא אוהד של הקבוצה מגיל קטן, הפרויקט הזה מרגש אותי. הייתה תקופה של אי-ודאות בה היו לי הצעות אחרות ולא ידעתי כל כך מה יקרה אבל אני שמח שזה יסתדר".

לבסוף, על הציפיות מהעונה הקרובה אמר: "אני חושב שכל מי שנמצא פה - יודע מה הציפיות מאיתנו, אנחנו מצפים לנצח כל תחרות שאנחנו נמצאים בה וזה טוב. זה ידחוף אותנו גם באימונים ויעזור לנו להגיע חדים לכל משחק ומשחק. זה מרגיש לגמרי מועדון גדול - גם הארגון עצמו - הצוות, השחקנים, זה לא שונה ממה שהיה לי בצרפת וזה סימן מדהים לדעתי, זה לגמרי מתנהל כמו מועדון ברמות הכי גבוהות. אני מרגיש כבר לגמרי בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully