וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות ליגת העל שעמדו במתווה שר הספורט קיבלו את כספן

21.8.2024 / 11:40

במנהלת הודו למיקי זוהר על העמידה בהתחייבותו: "הוא עמד לצדנו כל העונה ורואה את החשיבות הגדולה של קידום השחקן הישראלי"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

מנהלת ליגת העל בכדורסל הודתה לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, על כך שלמרות השנה הקשה שעברה על המדינה מאז אירועי ה-7 באוקטובר, השר עמד בהתחייבות שנתן לקידום השחקן הישראלי כשכל קבוצות הליגה שעמדו במתווה שלו קיבלו את הכסף שהובטח להן. ליתר דיוק, מלבד מכבי תל אביב, הפועל תל אביב והפועל ירושלים, 10 הקבוצות הנותרות ששיחקו בליגה בעונה שעברה לקחו חלק במתווה.

"למרות הראשוניות של המבחן, היה שיתוף פעולה יעיל ופורה בין משרד הספורט, מנהלת הליגה והקבוצות, שעשה טוב לענף בעונה לא פשוטה", מסרה המנהלת. "אנו מחויבים לתהליך של למידה משותפת והשתפרות, כאשר אנו סבורים שעם מספר דיוקים נוספים, המתווה ימשיך להועיל לכדורסל הישראלי ולכדורסלן הישראלי. זה גם המקום להודות לצוות המסור של משרד הספורט, בראשות המנכ"ל מר כפיר כהן, שעבד ביעילות ובמסירות אין קץ מסביב לשעון".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר. דני מרון
השר מיקי זוהר בין יו"ר המנהלת ארי שטינברג (ימין) ליו"ר האיגוד לשעבר עמירם הלוי/דני מרון

יו"ר המנהלת ארי שטינברג הוסיף: "אני רוצה להודות הן אישית והן בשם מנהלת הליגה והקבוצות על המחויבות העמוקה של שר התרבות והספורט מר מיקי זוהר לכדורסל הישראלי. השר עמד לצדנו לאורך כל העונה המורכבת והמסובכת שעברנו, עזר ככל יכולתו ואף שימש כאוזן קשבת ומשענת. זכינו בשר שרואה את החשיבות הגדולה של קידום השחקן הישראלי ועשה מעל ומעבר כדי לעמוד בהתחייבותו, ולעזור לקבוצות לצלוח עונה שהייתה אחת הקשות ביותר בתולדות הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully