וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק על אפודת השוער הראשון בהפועל באר שבע נפתח

21.8.2024 / 10:46

מעמדו של אליאסי מאוים בעקבות ההופעה הלא טובה באירופה, אם כי הוא זוכה ליתרון על מרציאנו כיוון שפתח בעונה שעברה. השחקנים רוצים להיכנס לליגה ברגל ימין: "מועדון חזק נמדד ברגעי משבר"

תקציר ניצחונה של עירוני טבריה 2:3 על הפועל באר שבע בתוספת הזמן בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה להתאמן הבוקר (רביעי) אחרי שהשחקנים קיבלו אתמול יום מנוחה, כאשר השאיפה היא לשים מאחור את פתיחת העונה הרעה במוקדמות הקונפרנס ליג ובגביע הטוטו ולהיכנס לליגת העל ברגל ימין כבר מהמפגש עם עירוני קרית שמונה ביום שני (20:00, שידור ישיר בספורט1). "חטפנו מכל הכיוונים בשלושה ימים, אבל מועדון חזק נמדד ברגעי משבר. הכל ברגליים שלנו. נבוא לתת הכל במחזור הפתיחה של הליגה, שהוא הדבר החשוב", אמרו השחקנים הבוקר.

אחרי ההופעה הלא טובה של ניב אליאסי בין הקורות באירופה ביום חמישי האחרון, נפתח המאבק על אפודת השוער הראשון בינו לבין אופיר מרציאנו. גם השוער הוותיק ספג שלושער בגביע הטוטו מול עירוני טבריה, אבל התחרות בין השניים כרגע לגמרי פתוחה ותיקבע על פי האימונים הקרובים, אפילו שנראה כי אליאסי מחזיק ביתרון מסוים, מאחר שהיה השוער הבכיר בעונה שעברה.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציה של וואלה ספורט

ניב אליאסי, שוער הנבחרת האולימפית. ברני ארדוב
מעמדו כשוער ראשון תחת איום. ניב אליאסי/ברני ארדוב

שי אליאס שהיה פצוע אחרי המשחק האחרון באירופה, שב הבוקר להתאמן. במועדון מאמינים שהחלוץ ארנולד גאריטה ייכנס לעניינים בהקדם ויהיה תוספת כוח לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully