וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם ג'וקוביץ' יזכה בגרנד סלאם ה-25 שלו, הוא יפרוש"

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 9:10

כריסי אוורט מחכה לסיפור אגדה גם באליפות ארה"ב שתחל בשבוע הבא: "מאמינה בקארמה, זה מגיע לו". מקנרו: "הוכיח לכולנו שאנחנו טועים כל כך הרבה פעמים"

תקציר: יאניק סינר זכה בטורניר סינסינטי/ספורט1

אליפות ארצות הברית הפתוחה תצא לדרך בתחילת השבוע הבא, ובה ינסה נובאק ג'וקוביץ' להמשיך את הקריירה האגדית שלו ולהניף את הגרנד סלאם ה-25 בקריירה - שיא כל הזמנים (כרגע הוא חולק אותו עם מרגרט קורט).

הסרבי יגיע מעודד אחרי מדליית הזהב המופלאה באולימפיאדה, אך לפי סוכנויות ההימורים הוא שלישי כרגע. קרלוס אלקראס הפייבוריט ואחריו המדורג ראשון בעולם יאניק סינר.

כך או כך, ג'וקוביץ' לא אחד שנוהג להרים ידיים. "אני המום שהוא שמר על מוטיבציה לאורך תקופה כל כך ארוכה", אמר טניסאי העבר האגדי ג'ון מקנרו. "הלוואי שהייתי יודע איך הוא עושה זאת, כי אולי גם אני הייתי מצליח. זה מדהים. בשלב מסוים הוא כנראה יאבד את המוטיבציה הזאת, אבל הוא כבר הוכיח לכולנו שאנחנו טועים כל כך הרבה פעמים בעבר".

הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' חוגג עם דגל סרביה את הזכייה בזהב אולימפי. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
בדרך לעוד סיפור אגדה? ג'וקוביץ' בפריז/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

"זה יהיה עצום אם הוא יזכה", הוסיפה כריסי אוורט. "זה יהיה סיפור אגדה. אני מאמינה בקארמה - הבחור הזה קרע את התחת כל חייו וקוטלג כאיש הרע לצד פדרר ונדאל. כל ההצלחה מגיעה לו. אני חושבת שאם הוא יזכה בגרנד סלאם ה-25 שלו, הוא יפרוש".

עם זאת, גם אוורט (שבעצמה זכתה ב-18 גרנד סלאמים) יודעת שג'וקוביץ' קורץ מחומר אחר. "אני הייתי מאפשרת לו לפרוש, כל העולם היה מאפשר לו לפרוש, אבל יש לו יותר דרייב מכל אדם שאי פעם ראיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully