וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכום העתק שמילאן דורשת על לאאו - והחלופה הזולה של ברצלונה

באיטליה טוענים כי הרוסונרי לא ימכרו את הברזילאי בפחות מ-175 מיליון יורו. על כן, קייזה עשוי להגיע תמורת 10 מיליון יורו

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

לאחר שעסקת ניקו וויליאמס קרסה, ברצלונה מנסה להגיב מהר ולצרף כוכב נוסף להתקפה לפני סגירת החלון. שמו של רפאל לאאו עלה לאחרונה על הפרק, שכן בהנהלה רוצים להוכיח שהם מסוגלים לעמוד שווים אל מול שווים מול ריאל מדריד שהנחיתה בקיץ את קיליאן אמבפה. "לאאו כמובן לא ברמה של אמבפה, אבל ברצלונה זקוקה לכוכבים נוספים לצד לאמין ימאל לפני שהיא חוזרת לאצטדיון החדש שלה שייחנך לקראת סוף השנה", נכתב ב"מונדו דפורטיבו".

"בהנהלה יודעים שזו לא עוד עונה", הוסיפו. "אסור לחזור על עונה דומה לזו שהיתה אשתקד, בטח כשהיריבה התחמשה. ברצלונה תצטרך להתחזק משמעותית". כך או כך, מילאן לא מתכוונת לוותר על הכוכב שלה כל כך מהר. המחיר שברצלונה הציעה על ניקו וויליאמס (62 מיליון יורו) לא יספיק, ובמועדון מקווים שאם ישלמו בעסקה גם מספר שחקנים, ניתן יהיה להשלים אותה. "זה כלל לא יהיה פשוט", הוסיפו ב"מונדו דפורטיבו". ב"גאזטה דלו ספורט" נטען כי הרוסונרי דורשים לא פחות מ-175 מיליון יורו עבור הכוכב, והרי ש"ברצלונה לא מסוגלת לשלם אפילו מחצית הסכום".

אופציה נוספת, מעט פחות נוצצת, היא פדריקו קייזה שנמצא עם רגל וחצי מחוץ ליובנטוס. לפי הערכות, ברצלונה תציע 10 מיליון יורו, לצד משכורת שנתית של 6 מיליון יורו לאיטלקי. יובנטוס דורשת לעת עתה 15 מיליון יורו, אך מדובר בפערים קטנים יחסית. קייזה עצמו, כך נטען, ידרוש חוזה של שלוש שנים לפחות בברצלונה.

רפאל לאאו, שחקן מילאן. רויטרס
מילאן לא תוותר כל כך מהר. לאאו/רויטרס

מי שככל הנראה ישלם את המחיר בין אם לאאו וקייזה יגיעו או לא הוא ויטור רוקה, שאמור לצאת בהשאלה. בטיס העבירה הילוך במגעים לצרפו, השחקן עצמו חפץ בכך, אולם ברצלונה טרם החליטה סופית מה תעשה עם הברזילאי הצעיר שמיעט לקבל הזדמנויות אשתקד. גם ספורטינג ליסבון, אברטון, פורטו ו-ויאריאל לוטשות עיניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully