וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדריק נאן בנבחרת טורקיה? התגובה המפתיעה של עתמאן

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 7:55

דיווח גרס כי במדינה חפצים באזרוח כוכב פנאתינייקוס, אולם מאמנו ביוון שמדריך גם את הנבחרת טען: "זה לא נכון, אנחנו עובדים על אופציות אחרות"

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

בתקשורת הטורקית נטען אמש (שלישי) שקנדריק נאן עשוי לייצג את נבחרת טורקיה, לאחר שהגיש בקשה להפוך לאזרח במדינה. האמריקאי שכבש בסערה את היורוליג אשתקד והיה חלק משמעותי בזכייה של פנאתינייקוס ביורוליג אולי אמור היה להחליף במקרה כזה את טאריק בבירוביץ' - אלא שלארגין עתמאן יש תכניות אחרות.

עתמאן, שמאמן כמובן את נאן גם בפנאתינייקוס, הפתיע ואמר: "יש לנו הרבה אופציות לאזרוח, והדיווח על נאן לא נכון. אנחנו מנסים לאזרח שחקן אחר ולדאוג שבבירוביץ' יירשם כטורקי".

זו גם הכוונה של האיגוד הטורקי. הצלף של פנרבחצ'ה אמנם נולד בבוסניה אך משמש כמתאזרח טורקי מאז 2018 ומקווה לקבל מעמד אחר בקרוב. "כבר התחלנו בתהליך", אמר יו"ר האיגוד הידו טורקוגלו. "אנחנו צריכים להסביר את עצמנו היטב לפיב"א. אם נצליח, יהיה לנו דור אחר לגמרי".

קנדריק נאן, שחקן פנאתינייקוס, לפני ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
חיזוק גדול לטורקיה? לא בטוח. נאן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בעבר ייצגו את נבחרת טורקיה גם שיין לארקין וסקוטי ווילבקין, אך השניים לא נכללו בסגל הנבחרת מאז קיץ 2023 וקשה להאמין שיחזרו. נאן העמיד אשתקד ממוצעים נהדרים של 16 נקודות (41 אחוז ל-3, 95.9 אחוז מהעונשין), 2.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק במדי פנאתינייקוס, בשורותיה חתם על הארכת חוזה גבוהה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully