וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה, הטופ 4 והיורדות: הפרשנים הבכירים מתווכחים

קראגר הולך עם מנצ'סטר סיטי, בעוד נוויל טוען שזו העונה של ארסנל - ושצ'לסי תשוב לליגת האלופות. ומי יתברר כהחתמת העונה?

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

עונת 2024/25 בפרמיירליג יצא לדרך בסוף השבוע שעבר וכעת, אחרי שקיבלו רשמים ראשוניים, שניים מהפרשנים המובילים בבריטניה מוכנים לספק את התחזיות שלהם.

מדובר בגארי נוויל וג'יימי קראגר - הראשון מעריך שעולם כמנהגו ימשיך לנהוג ומנצ'סטר סיטי תניף את התואר בפעם החמישית ברציפות, בעוד אקס מנצ'סטר יונייטד מעריך שזו תהיה השנה של ארסנל.

"חשבתי שארסנל תזכה גם בעונה שעברה", אמר נוויל. "היתה לה עונה מדהימה ולא הייתי מאוד רחוק מהתזית שלי. הם מתקרבים יותר ויותר ולתחושתי יעשו זאת. פפ תמיד זוכה, אבל נדמה לי שזו תהיה השנה של ארסנל. הם הגיעו לרמה אחרת לגמרי של יציבות, איזון ונראה שיש שם אווירה נהדרת".

רדנאפ השיב ואמר: "אף קבוצה בתולדות הפרמיירליג לא שיפרה את המיקום שלה במשך חמש עונות ברציפות. ארסנל עשתה זאת במשך ארבע עונות ברציפות, אז לרשום עוד קפיצת מדרגה יהיה קשה".

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
איך זה ייגמר הפעם? הולאנד מול ארסנל אשתקד/רויטרס

ומה בנוגע לקבוצות שישלימו את הטופ 4? לפי קראגר, ליברפול וטוטנהאם יצטרפו לצמד הגדולות; נוויל הפתיע והלך עם קבוצתו לשעבר - ולצידה צ'לסי. "אין ספק שזה יכול להפוך לבלגן, אבל עם השחקנים האלה - זו יכולה להיות עונה טובה", הסביר. "ליברפול תושפע מעזיבת יורגן קלופ וזה עלול לכאוב".

שניהם העריכו שסאות'המפטון ולסטר, שרק עלו ליגה, גם יירדו. נוויל צירף אליהן את העולה השלישית איפסוויץ', בעוד קראגר האריך שנוטינגהאם פורסט תנשור לצ'מפיונשיפ. כמובן שהשניים בחרו יחדיו את ארלינג הולאנד כמלך השערים, כשהרכש הטוב ביותר יהיה פדרו נטו (ג'יימי קראגר) של צ'לסי, ודומיניק סולאנקה (גארי נוויל) של טוטנהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully