וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עבד: החלוץ האיראני הסיר תמונה עם מונס דאבור

עודכן לאחרונה: 21.8.2024 / 7:24

הכוכב הגדול סרדאר אזמון פרסם תמונה עם חברו לשבאב אל אהלי - אך לחץ מגבוה גרם לכך שהסיר אותה ופרסם סטורי חלופי עם כאפייה ותמיכה בפלסטין

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

מיני-סערה נרשמה בעולם הספורט האיראני אמש (שלישי), כשחלוץ שבאב אל אהלי סרדאר אזמון פרסם סטורי בו הוא נראה לצד חברו לקבוצה מונס דאבור. בחלוף מספר שעות, הסטורי המדובר נמחק - ובמקומו "נאלץ" לפרסם תמונה עם כאפייה ומסר מובהק של תמיכה בעם הפלסטיני, כך לפי התקשורת האיראנית.

לפי דיווחים, ההתאחדות האיראנית היתה תחת לחץ של גורמי מודיעין, שדרשו את הסרת הסטורי ופרסום הפוסט החלופי. לשחקן לא נותרה ברירה אלא להסכים.

יש לציין כי אזמון, אחד הכוכבים הגדולים שידע הכדורגל האיראני בשנים האחרונות, לא חשש להביע בעבר ביקורת נגד המשטר. לפני כשנתיים כתב בחשבון האינסטגרם שלו, על רקע העם שיצא למחות ברחובות: "אני לא יכול יותר לסבול להישאר בשקט. אולי העונש שאקבל יהיה הדחה מהנבחרת - מחיר קטן לשלם אפילו עבור פיסת שיער של אישה איראנית אחת".

הסטורי של סרדאר אזמון לצד מונס דאבור. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הפוסט המקורי (מימין) וזה החלופי (משמאל)/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

החלוץ בן ה-29 נמכר לזניט תמורת 12 מיליון יורו בפברואר 2019 ומאז עבר גם בבאייר לברקוזן ורומא. בקיץ החולף הצטרף לדאבור בשבאב אל אהלי תמורת 5 מיליון יורו והשניים משתפים פעולה בחוליה ההתקפית של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully