וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ה-MVP: בארה"ב חוזים - אלה יהיו זוכי הפרסים של העונה

אנשי ESPN העריכו איך תיראה העונה הבאה. דונצ'יץ' הפייבוריט ל-MVP, וומבי יקטוף שני תארים אישיים? ההצבעות המלאות - בפנים

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

עונת 2024/25 תצא לדרך בעוד כחודשיים, רוב ההחתמות הגדולות והטריידים המשמעותיים כבר הושלמו, ובארצות הברית כבר מתחילים להתכונן. ב-ESPN ניסו לחזות את זוכי הפרסים האישיים, וקבעו כי לוקה דונצ'יץ' יזכה בזה הגדול מכולם. הסופרסטאר של דאלאס, שהוליך את המאבריקס עד הגמר אשתקד, זכו ל-61 נקודות בסקר - ובכך הקדים את ה-MVP המכהן ניקולה יוקיץ' (40), וגם את שיי גילג'ס אלכסנדר (37), אנתוני אדוארדס (15) ויאניס אנטטוקומפו (13) שמשלימים את הטופ 5.

הבחירה ברוקי העונה אשתקד היתה קלה (ויקטור וומבניאמה), אולם הפעם צפוי מאבק גדול יותר. לפי אנשי ESPN, ריד שפרד מיוסטון יזכה לכבוד (74 נקודות), ואחריו זאק אידי מממפיס (40), דונובן קלינגן מפורטלנד (27), סטפון קאסל מסן אנטוניו (23) ורוב דילינגהאם ממינסוטה (10). בחירות 1 ו-2, זקארי ריזאשה ואלכס סאר, חלקו את המקום השישי עם 8 נקודות כל אחד.

ואם בוומבי עסקינן, הרי שהוא המועמד המוביל לתואר שחקן ההגנה של העונה, עם 76 נקודות. אחריו רודי גובר (29), באם אדבאיו (26), אנתוני דייויס (14) ומיקל ברידג'ס (10).

הצרפתי המופלא דורג ראשון גם בתואר השחקן המשתפר של העונה עם 26 נקודות - כמו ג'יילן וויליאמס מאוקלהומה סיטי. קובי ווייט שלישי עם 25.

ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס. Ronald Cortes, GettyImages
כל העיניים עליו. וומבי/GettyImages, Ronald Cortes

במירוץ על תואר השחקן השישי של העונה נרשם שוויון בין מאליק מונק ואלכס קארוסו, שזכו ל-38 נקודות - מעט יותר מהזוכה המכהן נאז ריד (29).

מאמן העונה לפי אנשי ESPN יהיה טום ת'יבודו (29 נקודות), שהקדים את מארק דייגנולט (24) וג'ו מאזולה (22).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully