וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות מרכזית ללאזטיץ'. הקישור וההתקפה מאירופה ימשיכו

21.8.2024 / 6:30

מאמן מכבי תל אביב צפוי להשיב את זהבי לספסל מול באצ'קה טופולה (חמישי, 21:00, ספורט1) ולהרכב יחזרו בין השאר דוידזאדה, ואן אובריים, יחזקאל ותורג'מן, אך הוא טרם הכריע מי יעלו במרכז ההגנה מבין שלמה, אסנטה שהיה מורחק נגד פוניבז' ונחמיאס

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

ההתלבטות המרכזית של ז'ארקו לאזטיץ' לקראת המשחק מחר מול באצ'קה טופולה (חמישי, 21:00, ספורט1) היא מי יהיה צמד הבלמים של מכבי תל אביב במשחק הראשון מבין שניים בפלייאןף הליגה האירופית.

מאמן מכבי תל אביב, שהגיעה אמש להונגריה לקראת המשחק מחר בערב שבו היא המארחת, מתלבט אם להמשיך עם רז שלמה ועידן נחמיאס, שפתחו יחד בחמישי שעבר מול פוניבז', או להוציא אחד מהם ולהעלות את טייריס אסנטה בהרכב, אחרי שבחמישי שעבר הוא היה מוצהב. ההערכה היא שהבלם ההולנדי יפתח על חשבון אחד הבלמים הישראלים, עם סבירות די גבוהה שזה יהיה נחמיאס. ביום ראשון בגביע הטוטו מול בני סכנין, לאזטיץ' העלה מהספסל במחצית השנייה את רז שלמה ששיחק לצדו של אסנטה.

עידן נחמיאס מכבי תל אביב. דני מרון
הזדמנות נוספת בהרכב או שיירד לספסל באירופה? נחמיאס/דני מרון

שגיב יחזקאל, יוריס ואן אובריים ואופיר דוידזאדה, שנחו מול בני סכנין בחצי גמר גביע הטוטו ונותרו מחוץ לסגל, אמורים לפתוח כמו מול פוניבז'. גם הקישור וההתקפה בסבירות גבוהה ליד זהים למה שהיה מול הליטאים בסיבוב הקודם. במקרה כזה דור תורג'מן שוב יפתח על חשבון ערן זהבי ובכנפיים יעלו אושר דוידה והישאם לאיוס.

מכבי תל אביב יודעת שהגומלין בסרביה יהיה קשוח ורוצה לבוא אליו עם ניצחון של יותר משער אחד. לקבוצה נדחה משחק הליגה מהמחזור הראשון כאן בארץ, כך שתהיה לה הכנה נוחה למשחק מול באצ'קה טופולה בסרביה.

הרכב משוער: רועי משפתי, שגיב יחזקאל, רז שלמה, טייריס אסנטה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, דור פרץ, אושר דוידה, הישאם לאיוס, דור תורג'מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully