וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל קרובה לליגת האלופות, 1:2 לבודו גלימט על הכוכב האדום

ג'ונתן דייויד כבש ובישל ב-0:2 על סלביה פראג, אלופת סרביה נכנעה בנורבגיה, אך העבירה את ההכרעה לגומלין בשבוע הבא בבלגרד. דינמו זאגרב על סף העפלה

אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

ליגת האלופות ושאר מפעלי אופ"א ייראו אחרת החל מהעונה הקרובה, המפעלים כידוע משנים את פניהם ובמקום שלב בתים המשחקים ייערכו בשיטה של ליגה, אבל מי יהיו הקבוצות שיזכו להתחרות? הערב (שלישי) יצא לדרך שלב הפלייאוף, בסיומו ייקבעו העולות האחרונות. היום נערכו שלושה משחקים מתוך שבעה בפלייאוף והיו אלה דינמו זאגרב, בודו גלימט וליל שעשו צעד חשוב להעפלה.

בודו גלימט - הכוכב האדום בלגרד 1:2

אולי המפגש המעניין מכולם נערך בנורבגיה בין האלופה המקומית לבין אלופת סרביה, שחסרה את עומרי גלזר הפצוע שעשוי לשוב לגומלין ביום רביעי הבא בבלגרד. בשער הנורבגים עמד ניקיטה חייקין, יליד ישראל, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת שהייתה בשליטה כמעט מוחלטת של בודו גלימט, הנורבגים עלו למחצית השנייה בסערה והשיגו יתרון כפול ומוצדק הודות לשערים של אודין לוראס ביורטופט (52) ואיסק מאטה (62). מיד לאחר הספיגות עלה מספסל האורחת פליסיו מילסון ביחד עם ברונו דוארטה, ואקס מכבי תל אביב בהחלט עשה שינוי וסייע לחבריו להשיג שער מצמק וחשוב מרגלי אוגניין מימוביץ' (75), שהשאיר את הכוכב האדום בתמונה לקראת הגומלין בשבוע הבא שיכריע האם הסרבים ישתתפו שנה שנייה ברציפות במפעל היוקרתי מכולם או שמא בודו גלימט תעפיל לראשונה בתולדותיה.

ג'ונתן דייויד, חלוץ ליל. GettyImages
ליל עם מקדמה משמעותית לגומלין. דייויד כבש ובישל/GettyImages

ליל - סלביה פראג 0:2

במסלול הלא-אלופות נערך מפגש מסקרן שבסיומו הצרפתים השיגו יתרון משמעותי לקראת הגומלין בשבוע הבא בצ'כיה. ג'ונתן דייויד מצא את הרשת בדקה ה-52 ובדקה ה-77 בישל לאדון ז'גרובה את השער השני. בדקה ה-80 הצליח מוימיר חיטיל למצוא את הרשת ולהפיח תקוות בשורות סלביה פראג, אך שופטי המסך זיהו שהוא נתפס בנבדל, השער נפסל וזה נגמר ב-0:2 לליל.

דינמו זאגרב - קרבאח 0:3

המשחק הכי חד צדדי נערך בקרואטיה ושם דינמו זאגרב עשתה צעד מאוד גדול לקראת חזרה לליגת האלופות אחרי שנעדרה ממנה בשנה שעברה. הקרואטים אירחו את אלופת אזרבייג'ן ועם יתרון של שלושה שערים יודעים שהכל תלוי בהם, רק הפסד מוחץ בשבוע הבא ימנע מהם את הכרטיס הנכסף. מרקו פיאצה היה הראשון להרשית בדקה ה-29, סנדרו קולנוביץ' השלים צמד בזק בדקות 75 ו-80 ודינמו עם רגל וחצי בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully