וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תמשיך לחכות: עוד הצעת ענק על גרסיה נדחתה

ביוון פורסם שזניט הציעה 20 מיליון יורו עבור הטרינידדי, אלא שא.א.ק אתונה סירבה. אם יימכר בסופו של דבר, בבירה יעשירו את קופת המועדון בעשרות מיליוני שקלים

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

בית"ר ירושלים מכרה את ליוואי גרסיה לא.א.ק אתונה היוונית בספטמבר 2020 ודאגה להכניס לחוזה המכירה שהיא תקבל 40 אחוז מדמי ההעברה אם הטרינידדי יימכר, אבל ספק אם בבירה חשבו שזו יכולה להיות הכנסה של מיליוני יורו. הערב (שלישי) הגיעה עוד הצעת עתק לא.א.ק אתונה עבור שחקן הכנף.

לפי "SDNA", הקבוצה האחרונה שפנתה לא.א.ק עבור ליוואי גרסיה היא זניט סנט פטרסבורג הרוסית, שהציעה תמורתו 20 מיליון יורו. במסגרת הסכם המכירה של גרסיה לא.א.ק - עוד בימי משה חוגג - הוכנס סעיף לפיו בית"ר ירושלים תקבל 40 אחוז מכל סכום שהוא מעל 2.5 מיליון יורו, אבל תהיה מחוייבת להעביר מחצית לשחקן ונציגיו. המשמעות היא שאם גרסיה יימכר בקרוב ב-20 מיליון יורו או יותר, לקופה של ברק אברמוב ייכנסו לפחות שלושה מיליון יורו וחצי שהם קרוב ל-15 מיליון שקלים.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה, במשחק מול ברייטון. Visionhaus, GettyImages
בסופו של דבר תגיע הההצעה שא.א.ק לא תסרב לה?/GettyImages, Visionhaus

בשנה שעברה הייתה זו לאנס הצרפתית שהציעה עבור גרסיה על פי התקשורת היוונית כ-18 מיליון יורו, הצעה שנדחתה גם כן והטרינידדי נשאר ביוון ואף האריך את חוזהו עד 2028. העונה הוא הבקיע חמישה שערים במוקדמות הקונפרנס ליג עד שא.א.ק הודחה במפתיע מהמוקדמות וגם כבש במחזור הפתיחה ביוון שלשום, כך שמאזנו בא.א.ק אתונה עומד על 38 שערים ב-68 משחקים.

בבית"ר ירושלים רק יכולים לקוות שבקרוב תגיע הצעה שא.א.ק כבר לא תוכל לסרב לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully