וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת פרידה? דיווח: סלאח יעזוב את ליברפול בקיץ הבא

ב"ליברפול אקו" דווח שהכוכב המצרי לא אריך את חוזהו ושהחלה היערכות לעזיבתו אחרי שמונה שנים, כמו גם למכירה אפשרית של אליסון ומכאן הניסיון להחתים את ממרדשווילי

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על איפסוויץ' במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

עשרה ימים לסיום חלון ההעברות באנגליה, ליברפול עדיין לא צירפה אף שחקן חדש בעידן ארנה סלוט. ההולנדי הגיע במקומו של יורגן קלופ וניתן היה לצפות לפחות לשינוי או שניים, אלא שעד כה הקבוצה רק שחררה שחקנים ולא התחזקה כלל. זה לא סוד שבליברפול רצו לשלם את סעיף השחרור של מרטין סובימנדי ולרכוש אותו מריאל סוסיאדד, אלא שהקשר בחר להישאר ולפחות כרגע העסקה לא תצא לפועל.

בשעות האחרונות שוב הולכים וגוברים הדיווחים על כך שליברפול מתקרבת בצעדי ענק להחתמת השוער גיאורגי ממרדשווילי, שהצטיין ביורו במדי נבחרת גאורגיה ועשה לעצמו שם של אחד השוערים הטובים ביבשת. עם זאת, העונה יישאר בוולנסיה כמושאל ולסגל ליברפול הוא צפוי להצטרף, אם וכאשר יירכש, רק בעונה הבאה. הסיבה לרכישתו, כך נכתב גם הערב בתקשורת האנגלית, היא החשש שאליסון יעזוב. ולא רק הוא.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
עונת פרידה? מוחמד סלאח/רויטרס

לפי איאן דויל ב"ליברפול אקו", ליברפול נערכת לעזיבתו של מוחמד סלאח בסיום העונה. הכוכב המצרי מסיים חוזה ועל פי הדיווח לא יאריך אותו, כך שיעזוב את אנפילד אחרי שמונה שנים מאוד מוצלחות במדי המייטי רדס. סלאח חוזר על ידי הקבוצות הסעודיות זה חודשים ארוכים, אבל ליברפול סירבה למכור אותו וניתן להניח כי גם סלוט עצמו עמד על רגליו האחוריות כדי למנוע את עזיבת הכוכב הכי גדול. למרות זאת, כנראה שהקבוצה לא תוכל להחזיק אותו מעבר לעונה הנוכחית והשאלה הגדולה היא רק אם סלאח, שבקיץ הבא יהיה בן 33, יעדיף את הכסף הגדול של הסעודים או שמא לנסות את מזלו אולי בתחנה נוספת בצמרת הכדורגל האירופי.

אליסון, בניגוד לסלאח, נמצא תחת חוזה, אבל אותו לפחות ליברפול תוכל לנסות למכור לאחת הקבוצות הסעודיות שמאוד מתעניינות בשירותיו. הברזילאי חתום עד 2027 ואם יעזוב, כאמור יהיה זה ממרדשווילי שיוכל לתפוס את מקומו ולעמוד בשער.

כפי שכבר נכתב לאחרונה, שחקנים נוספים שמסיימים חוזה וספק גדול אם יאריכו אותו הם טרנט אלכסנדר ארנולד ו-וירג'יל ואן דייק. ליברפול תנסה להשאיר את המגן בן ה-25, שצפוי להיות מחוזר גם אחרי המועדונים הגדולים ביותר כמו ריאל מדריד, בעוד ההולנדי טרם קיבל הצעה חדשה לחתום על הארכה. כשלאחרונה התבקש ואן דייק להתייחס לעתידו, אמר בלקוניות "אין שינוי כרגע" ויהיה מעניין לראות אם גם הוא יבחר לעשות שינוי בקריירה בקיץ בו יחגוג יום הולדת 34 אחרי שזכה עם ליברפול בכל תואר אפשרי, מה שתקף כמובן גם לאלכסנדר ארנולד, סלאח ואליסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully