וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז כלפון: "אמרתי לשחקנים הישראלים שהם לא ייפגעו מהפיילוט"

לפני שיו"ר מנהלת הליגות פותח עונה שביעית בתפקיד, הוא הגיע להתארח ב"דריבל" והתייחס בהרחבה להחלטה להגדיל את מספר הזרים בליגת העל ("הגבלות שלא מתאימות לישראל"), תרחישי הקיצון בגלל המצב הבטחוני ("מקווה שלא ישקיעו פחות") והמאבק באוהדים המתפרעים

דריבל, 20.8/אולפן וואלה

ליגת העל תצא לדרך בשבת הקרובה וההתרגשות רבה לקראת עונה חדשה שבפתח. היום (שלישי) אירחנו ב"דריבל", תוכנית הפאנל של וואלה+, את יו"ר מנהלת הליגות בכדורגל, ארז כלפון שהגיע לריאיון מיוחד.

כלפון פותח את עונתו השביעית כיו"ר מנהלת הליגות ועל כך אמר בתחילת הריאיון: "מרגש כל פעם מחדש, בקושי הצלחנו לסיים את העונה הקודמת. הכדורגל נותן את הנחת לחיילים ולקהל הרחב בתקופה הזאת".

כאשר נשאל כלפון על תרחיש מעציב, אך ריאלי, שתירשם עוד הסלמה בצפון וייתכן שלא ניתן יהיה לקיים משחקי כדורגל כמתוכנן, הבהיר: "יש לנו תוכניות מגירה לכל דבר שיקרה, אם יקרה חס וחלילה".

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. שלומי גבאי
נערך לכל תרחיש בעקבות המצב הבטחוני. ארז כלפון/שלומי גבאי

כלפון גם סיפק התייחסות נוספת להודעת משטרת ישראל מחודש מאי כי תטיל קנסות מנהליים על מתפרעים ומפרי סדר: "התופעה החמירה בגלל חוסר באכיפה. ברגע שעבריינים ישבו בכלא על התפרעות בכדורגל, יסתיים הכל. הקנסות המנהליים מתחילים השנה באופן מלא וזאת אומרת פחות הליכים משפטיים, כי עבריין שייתפס עושה עבירה, יקבל דוח. אנשים ייצאו מהאצטדיונים וישלמו מכיסם. כל הזמן מדברים על האכיפה ועל הענישה ואני מאוד מקווה שגם בעזרתכם, התקשורת, נציף את הדברים כדי שבאמת המתפרעים יוכלו לשבת מאחורי סורג ובריח.

"זה באמת קומץ", המשיך כלפון, "זה אחוז שבא ועושה את כל הבעיות. אני מקווה מאוד שהפעם גם משטרת ישראל וגם בתי המשפט ידעו לטפל בקומץ הזה ולהרחיק אותו מהמגרשים. אנחנו לא רוצים לראות אנשים כאלה במגרשים".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

האזינו לפרק חדש של דריבל

נושא משמעותי נוסף שעלה לדיון הוא הפיילוט החדש בליגת העל, לפיו קבוצות יוכלו לשחק עם שישה זרים, ולא לרשום שישה ולשתף בו זמנית רק חמישה כפי שהיה בשנים האחרונות: "השינוי הזה הוא מבורך, הוא שינוי נכון, ואני גם אמרתי לארגון השחקנים שאנחנו עושים פיילוט לשנה. נראה את הנתונים, נבדוק. צריך לעשות שינוי, אי אפשר להישאר תמיד במה שהיה. נתקן, בסוף השנה נראה. אמרתי לשחקנים הישראלים שהם לא ייפגעו, יש לנו ישראלים מצוינים והמאמן ייתן לטובים ביותר לשחק. אנחנו הליגה עם הכי פחות זרים בעולם וכל ההגבלות לא מתאימות לכדורגל הישראלי".

אם קיים חשש שתהיה פגיעה קשה בהשקעות בעלי המועדונים בעקבות המצב הבטחוני: "כל בעל מועדון עושה את השיקולים שלו, אני מקווה מאוד שלא ישקיעו פחות. הרבה לא רוצים לשחק פה, צריכים להעריך כל בעל קבוצה שמחזיק מועדון".

כלפון גם נשאל אם ישנן מטרות נוספות שהוא טרם הצליח לסמן עליהן וי בתפקידו כיו"ר המנהלת: "אנחנו נמצאים בעיצומה של רפורמה בכדורגל הישראלי לשנים הבאות. בגלל המלחמה עוד לא הצלחנו ליישם את הרפורמה שכרגע אני לא רוצה להרחיב עליה, אבל לקחנו חברה בינלאומית כדי להיות כמו באירופה, מקווה שזה יעבור עד סוף 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully