וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנטה: "לאזטיץ' מכיר אותם, אולי זה ייתן לנו יתרון"

20.8.2024 / 17:18

מכבי תל אביב יצאה להונגריה לקראת המפגש הראשון עם באצ'קה טופולה בפלייאוף הליגה האירופית (ה', 21:00, ספורט1), ההולנדי סיפר: "אני פה חודשיים, מסתגל כל יום וזה משתפר"

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב יצאה היום (שלישי) להונגריה לקראת המפגש הראשון עם באצ'קה טופולה הסרבית בפלייאוף הליגה האירופית. מכבי תל אביב תארח באותו מגרש שבו אירחה בשבוע שעבר את פוניבז' הליטאית, כך שאחרי הנחיתה בהונגריה תמשיך הקבוצה לעיר בוק, בה שהתה בשבוע שעבר ובה תשהה עד למשחק. בסוף השבוע תחזור הקבוצה לישראל ותמשיך בהכנות לגומלין ביום חמישי הבא בסרביה.

הבוקר מכבי תל אביב ערכה אימון בוקר בקרית שלום ולאחר מכן הגיעה לשדה התעופה בן גוריון והמריאה להונגריה. הבלם טייריס אסנטה התראיין בנתב"ג וסיפר לאתר הרשמי: "זה יהיה משחק קשה. זה הסיבוב האחרון לפני הליגה האירופית, אז זה יהיה מאתגר. יש לנו מספיק איכות, אז אני מצפה שנשחק טוב ונפתח חזק. שתי הקבוצות רוצות לנצח. זה הסיבוב האחרון של הפלייאוף, אז כמו שאמרתי, משחק קשה. אבל כן, נרצה לשחק את המשחק שלנו, ואני מקווה שבסוף ננצח".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

שחקן מכבי תל אביב טייריס אסנטה ליד שחקני בני סכנין מתנאל טדסה. דני מרון
"אולי זה ייתן לנו יתרון". אסנטה/דני מרון

על היתרון שיש למכבי תל אביב לנוכח ההיכרות של המאמן ז'ארקו לאזטיץ' את הקבוצה הסרבית בה אימן במשך שנתיים וחצי: "ברור שהוא מכיר את השחקנים שם, הם משחקים קצת אחרת מהשנה שעברה, אבל הוא יודע המון על המועדון והשחקנים. אז אולי זה ייתן לנו יתרון קטן".

אסנטה גם סיפר על תקופתו הקצרה במכבי תל אביב: "אני פה חודשיים, מסתגל כל יום. אני חושב שאני יכול להגיע למצב שאני בנוח עם הכל ומכיר הכל על המועדון והשחקנים. אז כן, אני לומד כל יום וזה משתפר. כמו שאמרתי, משחק קשה, באמת, כי שתי הקבוצות רוצות לנצח. זה הסיבוב האחרון של הפלייאוף, אז כמו שאמרתי, משחק קשה. אבל כן, נרצה לשחק את המשחק שלנו, ואני מקווה שבסוף ננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully