וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רואה קבוצה שתחתים אותו": מכבי חיפה מהמרת על ליבולאן?

אחרי הדיווח על כך ששחקן הכנף קרוב לחתימה בשורות סגנית האלופה, באתר "פוטמרקטו" נטען כי הוא טרם הסכים להצעה ושאינו להוט להגיע לישראל. באנגליה נחשף שהוא היה על סף מעבר לסטוק סיטי, עד שהיא גילתה שהוא סובל מפציעה וכלל לא כשיר בשלב זה

אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

בתקשורת הצרפתית פורסם מוקדם יותר היום (שלישי) שמכבי חיפה קרובה לצירופו של ז'רמי ליבולאן, שחקן כנף בן 26 שהיה שייך לבורדו, אך בעקבות התפרקות הקבוצה הפך לשחקן חופשי ויכול להצטרף לכל קבוצה ללא תמורה. עם זאת, באתר "פוטמרקטו" נטען כעת כי ליבולאן בשלב זה לא הסכים להצעת סגנית האלופה וכלל לא להוט להגיע בישראל.

בנוסף לכך, הבוקר דווח כי שחקן הכנף שמר על כושר הקיץ כשהשתתף באימוני גנגאן, הקבוצה בה גדל והחל את הקריירה (ושממנה עבר לבורדו בקיץ שעבר), אולם באנגליה נטען כי הוא רחוק מכשירות מלאה בעקבות פציעה ושמדובר בסיכון לצרפו בשלב זה.

לפי הפרסום לפני כעשרה ימים באתר "stokesentinel", סטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ האנגלית נאבקה עליו מול מספר קבוצות, ביניהן שפילד וונסדיי, וכבר הגיעה עמו לסיכום וכל שנותר לה היה להחתים אותו, אלא שחזרה בה מההחלטה להחתימו אחרי שהתוודעה כי הוא עדיין לא התאושש לחלוטין מפציעה ולא יוכל לעמוד לרשותה בתחילת העונה.

ז'רמי ליבולאן, בורדו. Laurens Lindhout/Soccrates, GettyImages
מכבי חיפה תהמר עליו? ז'רמי ליבולאן/GettyImages, Laurens Lindhout/Soccrates

בנוסף לאותו דיווח, דארן וויטקופ, סוכן שחקנים, כתב ברשתות החברתיות לפני כשבועיים: "העסקה עם סטוק לא תצא לפועל. ליבולאן סובל מפציעה ואני לא רואה אף קבוצה שבשלב זה תחתים אותו".

ליבולאן סבל מפציעה במחזורי סיום העונה שעברה וממנה התאושש וכאמור חזר לאימונים עם קבוצת נעוריו, אלא שלפי הדיווחים באנגליה ישנה פציעה חדשה שהטרידה את הקבוצות. האם מכבי חיפה תהמר עליו?

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully