וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה היה קרוב ליאנג בויז. המגעים יתחדשו?

20.8.2024 / 14:30

המעבר הגדול של הקיץ לא היה רחוק: אקס הפועל באר שבע סומן כאחד המועמדים המובילים לאלופת שוויץ לאחר שפתחה את העונה עם רצף הפסדים נדיר, אולם מאז מעמדו של מאמנה הנוכחי התייצב מעט. הדחה בפלייאוף ליגת האלופות עשויה לשנות שוב את התמונה

תקציר ניצחונה של עירוני טבריה 2:3 על הפועל באר שבע בתוספת הזמן בגביע הטוטו/ספורט1

אליניב ברדה היה מועמד לאחרונה לתפקיד המאמן ביאנג בויז, אלופת שוויץ. בינתיים המגעים למינויו לתפקיד קצת התקררו, אבל שמו של המאמן עדיין נמצא ברשימות של הקבוצה.

מדובר במהלך שאם יבשיל בסופו של דבר, יהיה ללא ספק המהלך הגדול של הקיץ בכל הקשור לכדורגל הישראלי. יאנג בויז היא אלופת שוויץ, ששיחקה בעונה שעברה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אם תעבור את גלאטסראיי בפלייאוף של המפעל בשבוע הקרוב, היא שוב תהיה בצ'מפיונס. לשם השוואה, שווי השחקנים של המועדון השוויצרי מוערך בכ-64 מיליון יורו - יותר מפי שלושה מהשווי המוערך של שחקני מכבי תל אביב (20.1 מיליון) והרבה מעל מכבי חיפה (25.3 מיליון).

יאנג בויז פתחה את העונה בצורה גרועה, וקבעה היסטוריה בשוויץ לפיה מעולם לא פתחה אלופה את העונה שלאחר מכן עם שלושה הפסדים בחמשת המשחקים הראשונים בליגה. לקבוצה יש רק שתי נקודות מתוך 15 אפשריות והיא מדורגת במקום ה-11 בלבד בטבלה.

ליאנג בויז יש מאמן חדש, פטריק ראמן בן ה-55, שהגיע מוינטרטור ומעמדו התערער מהר מאוד עקב הפתיחה הרעה. בעקבות זאת נעשו מהלכים על ידי סוכנים שונים כדי לקדם מעבר אפשרי של ברדה לקבוצה.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. מאור אלקסלסי
ככה קרוב. ברדה/מאור אלקסלסי

בשלב הזה הדברים כאמור קצת התקררו, גם כי יאנג בויז ניצחה במשחק הגביע האחרון 0:10 קבוצת חובבים, וגם כי כאמור עומדים בפניה שני משחקים בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות שיכולים לשנות את התמונה מבחינתו של המאמן הנוכחי.

הפרופיל של ברדה מצא חן בעיני ראשי יאנג בויז. העובדה ששיחק בעבר בבלגיה ונחשב לאחד השחקנים הטובים בגנק תרמה רבות, וגם הרזומה שלו כמאמן הפועל באר שבע איתה זכה בגביע המדינה, סיים פעמיים בסגנות והשתתף פעמיים בשלב הבתים של הקונפרנס ליג - שיחק תפקיד.

ברדה עדיין לא מצא לעצמו קבוצה חדשה מאז סיום דרכו בהפועל באר שבע לפני כחודשיים וחצי, אבל הוא מאוד רוצה לאמן בחו"ל, ונותן עדיפות למדינות מאירופה הקלאסית כמו בלגיה, שוויץ ואוסטריה.

אין ספק שמעבר כזה ליאנג בויז, היה מקפיץ את הקריירה שלו בצורה משמעותית וקובע ללא ספק את אחד המעברים הכי גדולים של מאמן בכדורגל הישראלי לאירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully