וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 על 2: התוכניות של מכבי תל אביב להמשך העונה

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 11:14

יונתן כהן עשוי לסגור בהפועל חיפה ולנדב נידם יש גם אופציות בחו"ל. חמישה שחקנים בדרך לארוז מזוודות בקרית שלום, שני זרים יגיעו בסבירות גבוהה אם הקבוצה תעפיל לליגה האירופית. תמונת מצב רגע לפני היציאה להונגריה

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

אם שמים בצד את חמשת השחקנים שמתאמנים בנפרד מהקבוצה, יש למכבי תל אביב בשלב הזה 24 שחקני סגל איתם מתכוון ז'ארקו לאזטיץ' לרוץ בעונה הקרובה. חמשת השחקנים שלא נמצאים בתכניות ומנהלים מגעים לעזיבה הם: יונתן כהן, מתן חוזז, נדב נידם, רוי נאווי ושחר רוזן. כל החמישה אמורים להיפרד ממכבי תל אביב בקרוב. כהן, שמחזיק בחוזה גבוה, דבר שמקשה על מעברו, מנסה למצוא קבוצה בארץ או בחו"ל והפועל חיפה מגלה בו עניין.

חוזז מנהל מגעים לחוזה חדש מול הפועל ירושלים, אחרי שהיה שם בעונה שעברה. לנידם יש הצעות מבית"ר ירושלים ומעירוני קרית שמונה, אבל דרכונו הזר עשוי לפתוח לו גם הזדמנות בליגה מערב אירופית בינונית. נאווי היה כבר עם רגל וחצי בעירוני טבריה, אבל הסיפור בעניינו ידוע והוא לא עלה צפונה. כעת הוא עשוי לעבור להפועל חיפה או מכבי פתח תקוה. את רוזן רוצה מאוד מ.ס. אשדוד ומייעדת לו משבצת של מגן שמאלי פותח, אבל גם מכבי נתניה ממתינה לו ומנסה לסגור עסקה כמה שיותר מהר. כל החמישה כאמור מתאמנים עם מאמן כושר בנפרד מהקבוצה והיום לא יטוסו למשחק מול באצ'קה טופולה. מכבי תל אביב קיימה הבוקר אימון בקרית שלום ואחר הצהריים תגיע לנתב"ג לקראת ההמראה להונגריה שם תקיים את המשחק הראשון מול היריבה מסרביה, אותה מכיר לאזטיץ' היטב.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן בועט פנדל. דני מרון
אם הוא יימכר, מכבי תחפש לו מחליף. דור תורג'מן/דני מרון

כאמור 24 שחקנים עליהם בונים בסגל מכבי תל אביב ללא החמישה שיעזבו, אבל הסגל הזה לא שלם. למכבי תל אביב יש רק שלושה זרים בסגל: טייריס אסנטה, הנרי אדו ואיסוף סיסוקו. שתי מטרות נותרו והן יקבלו משנה תוקף בעיקר אם הקבוצה תעפיל לליגה האירופית ותזכה במפעל מאוד אינטנסיבי בעונה הבאה שיכלול שמונה משחקים מול שמונה קבוצות שונות וכולם יהיו מחוץ לישראל, כך שסגל עוד יותר עמוק יהיה חובה מבחינת האלופה.

שתי העמדות שקורצות ודורשות חיזוק נוסף הן עמדת הבלם השמאלי ועמדת הקיצוני השמאלי. הבלם השמאלי הטבעי היחיד בסגל הוא מתן בלטקסה. בכנף השמאלית יש את הנרי אדו והישאם לאיוס, אבל זר איכותי בתפקיד הזה הוא משהו שמכבי תל אביב מסמנת ומחפשת. במידה שדור תורג'מן יימכר יעברו החיפושים כמובן לעמדת החלוץ המרכזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully