וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפנים ג'יילן ג'ונסון חתם בהפועל חיפה

20.8.2024 / 15:05

מצבת הזרים הושלמה: הפורוורד/סנטר ששיחק בעבר תקופה קצרה בהפועל חולון, חתם לעונה אחת

אירועי היום בספורט, 19.8/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חיפה השלימה היום (שלישי) את סגל הזרים שלה לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הפורוורד/סנטר האמריקאי ג'יילן ג'ונסון ששיחק בתחילת עונת 2019/20 בהפועל חולון.

ג'ונסון (28, 2.06), בוגר אוניברסיטת לואיוויל משנת 2017, שיחק בג'י ליג לפני ששרון דרוקר צירף אותו לחולון. אחרי שלושה משחקי ליגה מאכזבים הוא נחתך, חזר לליגת הפיתוח ושיחק בה עד שנת 2023. לאחרונה שיחק ג'ונסון בשורות נאסיונל מאורוגוואי ובליגה בטייוואן.

ג'ונסון משלים קבוצה אמריקאית שתעמוד לרשות אלעד חסין עם ארבעה אמריקאים וארבעה מתאזרחים. מלבדו חתומים בקבוצה גם הפורוורד טיילר ביי והגארדים מאט קולמן ודיישון טיילור והמתאזרחים ווילי וורקמן, דניאל רוזנבאום, סילבן לנדסברג ואלכס סובל. את הסגל משלימים עמית גרשון וגיל נויוביץ'.

דובר הפועל חיפה רון פלדהיים. אדריאן הרבשטיין
עוזב אחרי שבע שנים. פלדהיים/אדריאן הרבשטיין

מנכ"ל הקבוצה רון פלדהיים, הודיע לראשי קבוצת הניהול החדשה על התפטרותו מתפקידו. פלדהיים, שמשמש כמנכ"ל המועדון בשבע שנים האחרונות, נימק כי חש מיצוי בתפקידו. "היה לי הכבוד להוביל ניהולית את הקבוצה אותה אני אוהד מילדות עד לאירופה", אמר פלדהיים והוסיף: "אני יודע שקבוצת הניהול החדשה בראשותם של משה מילר, יאיר לוינשטיין, ראובן אלקס ודורון קימלוב, תשדרג את המועדון ותוביל אותו להישגים, אבל אני מרגיש שמיציתי את יכולותיי בתפקיד".

בימים הקרובים ייפגשו ראשי קבוצת הניהול עם מועמדים להחלפתו של פלדהיים, אשר יישאר בחודש הקרוב להשלים את כל נושא רישום המועדון והשחקנים בבקרה התקציבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully