וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעל מיליארד ליש"ט: המשחק בין צ'לסי לסיטי עשה היסטוריה

המשחק בין האלופה לבלוז לא סיפק רגע בלתי נשכח, אבל מסתבר שנכנס לספר השיאים והפך ליקר ביותר אי פעם מבחינת שווי השחקנים. הפירוט בפנים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:2 על צ'לסי במחזור הפתיחה באנגליה/ספורט1

המשחק בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי שנערך ביום ראשון (0:2 לסיטי) לא סיפק הפתעה, הוא גם לא סיפק רגעים יוצאי דופן או שער בלתי נשכח, אבל הוא בכל זאת נכנס לספרי ההיסטוריה של הכדורגל האנגלי. איך? מסתבר שזה הפך להיות המשחק הראשון בתולדות הפרמיירליג ששווי השחקנים ששיחקו במשחק חצה את המיליארד (!) ליש"ט.

רק השווי של שחקני צ'לסי, שהיתה ממש רעה במשחק הזה, עמד על מעל 561 מיליון ליש"ט. רק אנסו פרננדס ומויסס קאייסדו לבדם עלו לצ'לסי מעל 200 מיליון ליש"ט. השווי הכולל של שחקני מנצ'סטר סיטי עמד על קצת יותר מ-483 מיליון ליש"ט, כאשר יושקו גברדיול היה השחקן היקר ביותר שפתח (77 מיליון).

אנסו פרננדס שחקן צ'לסי. רויטרס
עלה לצ'לסי 100 מיליון ליש"ט. אנסו פרננדס/רויטרס

רף המיליארד ליש"ט נחצה אחרי שאנזו מארסקה הכניס את פדרו נטו, שחקן ה-51 מיליון ליש"ט של צ'לסי. רק שווי שחקני הספסל של מארסקה ביחד חצה את ה-250 מיליון ליש"ט, אבל זה פחות מהספסל של מנצ'סטר סיטי, עליו ישבו ג'ק גריליש (100 מיליון) ומתאוס נונייס (53) שחצה את ה-290 מיליון.

אסור לשכוח גם שראחים סטרלינג ורומלו לוקאקו אפילו לא נכללו בסגל של צ'לסי, כאשר האנגלי נרכש תמורת 47 מיליון ליש"ט והבלגי תמורת 97 מיליון ליש"ט ב-2021. כל הסגל של צ'לסי נגד סיטי לא כלל אפילו שחקן אחד שהיה שותף לזכייה של הקבוצה בליגת האלופות רק לפני שלוש שנים והכישלון של טד בולי הבעלים החדש רק מתעצם ומתעצם והכסף ממשיך להישפך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully