וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: שחקן השתין באמצע משחק וקיבל כרטיס אדום

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 8:31

סבסטיאן מונויס ניצל הפוגה במשחק גביע בפרו בעקבות פציעת השוער והשתין לפני ביצוע כדור קרן, את השופט זה לא הצחיק. צפו בתקרית הביזארית

תקרית מביכה במיוחד התרחשה במשחק כדורגל בפרו, כאשר במהלך משחק גביע בין קאנטוריחו לאתלטיקו אוואג'ון, שוער קאנטוריחו נפצע בסביבות הדקה ה-71 והמשחק נעצר כדי שהוא יקבל טיפול. סבסטיאן מוניוס, שהתכונן לבעוט בקרן, ניצל את ההזדמנות כדי להתמקם בצד המגרש ולהשתין.

שחקני היריב הזהירו את השופט על התקרית, ולכן הוא החליט להראות לו כרטיס אדום בהתחשב בכך שהתנהגותו מהווה התנהגות בלתי ספורטיבית. הכדורגלן ניסה לשכנע את השופט שהוא עשה זאת מחוץ למגרש, אך ללא הצלחה.

המצב המביך הזה הפך במהירות לוויראלי ברשתות החברתיות ובעולם סיקרו את האירוע הדי משעשע הזה בהרחבה. העיתון הארגנטינאי הגדול ""Ole" כתב בכותרת שלו "וידאו יוצא דופן: הוא הורחק על השתנה לפני בעיטת קרן", בעוד שב"מארקה" הספרדי נכתב: "ההרחקה יוצאת הדופן בגביע הפרואני על השתנה במהלך כדור קרן".

צפו בתקרית

אגב, זו לא הפעם הראשונה שקורה מקרה כזה הזוי במשחק כדורגל. מקרה מאוד דומה קרה בשנה שעברה במשחק בין ארגטינו דה מרלו לסאקצ'יספאס, בליגה הראשונה של ארגנטינה (ליגה שלישית). החלוץ של מרלו, ליאונל אוויחרו, הורחק לאחר שהשתין על המגרש. מצלמות הטלוויזיה לא תפסו את האירוע, אך כתב הטלוויזיה שסיקר את המשחק מהמגרש כן: "הוא הוריד את המכנסיים והשתין על המגרש. אני נשבע".

האירוע המפורסם ביותר היה במונדיאל 1994, כאשר גארי ליניקר חלוץ נבחרת אנגליה עשה את צרכיו על הדשא במהלך ההפסד 1:0. שווה לציין שלא כל המקרים הללו הסתיימו בהרחקת שחקנים. תקנות פיפ"א אינן מתייחסות באופן ספציפי למעשה של השתנה, וההחלטה אם להחשיב זאת כהתנהגות בלתי ספורטיבית נתונה לשיקול דעתו של השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully