וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אווירה קשה במכבי פתח תקוה: "לא מבינים מה עברנו"

המלאבסים עומדים על שישה הפסדים רצופים אחרי התבוסה לבית"ר, השחקנים טוענים שיש נסיבות מקלות. דן רומן מקבל גיבוי מלא, גולסה יחתום?

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

אווירה קשה מאוד במכבי פתח תקוה אחרי התבוסה 4:1 אמש (שני) שספגו בידי בית"ר ירושלים במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו. פתח תקוה רשמה הפסד שישי רצוף בכל המסגרות וכרגע נראה שהיא רחוקה מלהיות מוכנה למשחק פתיחת הליגה נגד בני סכנין בשבת.

אחרי חמישה הפסדים ללא כיבוש שער, נגד מכבי ת"א באלוף האלופים, פעמיים נגד בראגה במוקדמות הליגה האירופית ופעמיים נוספות נגד קלוז' במוקדמות הקונפרנס ליג, הצליחה הקבוצה אמש למצוא סוף סוף את הרשת, עם שער מצמק של לירן חזן בדקות הסיום, אבל גם השער הזה לא העלה חיוך על פניהם של אנשי המועדון.

הקבוצה כמעט ולא מצליחה לייצר מצבי הבקעה וגם שיתופו אמש של חלוץ הרכש המולדבי, ויטאלי דמאשקן, לא ממש עזר לשיפור בחלק הקדמי. דמאשקן שיחק אמש על תקן נבחן בגביע הטוטו, זאת בשל העובדה שעדיין לא הגיע השחרור הבינלאומי מלוזאן השוויצרית. לפתח תקוה יש זמן עד חמישי בחצות להשיג את כל המסמכים הדרושים, אחרת המולדבי לא יוכל להירשם ויחמיץ את המשחק נגד סכנין בשבת.

להגנתם של השחקנים והמאמן דן רומן, חייבים לציין את התלאות והמסע הקשה שעשתה הקבוצה בכל הנוגע למשחקים באירופה. אחרי המשחק האחרון נגד קלוז' בחמישי שעבר, התפצלו אנשי הקבוצה לשלוש טיסות שונות בשל הקושי במציאת מקומות בטיסות לישראל, וחלק מהשחקנים נחתו בישראל רק בלילה בין ראשון לשני. חלקם, דוגמת השוער תומר ליטבינוב והקשר תמיר גלזר, אף נטלו אמש חלק במשחק.

"אנשים לא מבינים מה עברנו בשלושת השבועות האחרונים בגלל כל הסיפור של אירופה", אמר אחד השחקנים בשיחה עם וואלה ספורט. "אתם צריכים להבין שכמעט ולא התאמנו, היינו בטיסות והתכוננו לארבעת המשחקים באירופה, בעומס מאוד קשה, עם סגל קצר ובלי חיזוק. לא היו כמעט אימונים כי בגלל העומס של הטיסות והאופן שבו הגענו לכל המשחקים באירופה, זה היה מתיש ולא פשוט בכלל. השבוע, בפעם הראשונה מאז שפתחנו את העונה, יהיו לנו ארבעה ימים רצופים להתכונן למשחק נגד בני סכנין ואנחנו נגיע מוכנים, אין לנו שום ברירה אחרת".

דן רומן, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מקבל גיבוי מלא. דן רומן/קובי אליהו

במועדון הבהירו באופן חד משמעי שלמרות ששת ההפסדים הרצופים בכל המסגרות, מעמדו של המאמן דן רומן יציב לחלוטין. "אי אפשר לשפוט מאמן אם הוא לא קיבל את שחקני החיזוק שהוא צריך", אמר גורם במועדון. "אנחנו עושים מאמצים גדולים להביא שחקנים, אבל זרים פשוט מפחדים להגיע לכאן. יש פה נכונות להשקיע סכומים גדולים כדי להנחית שחקני חיזוק, אבל שחקנים רבים פשוט מסרבים להגיע לישראל".

בפתח תקוה מקווים לשמוע תשובה חיובית מהקשר אייל גולסה, שנמצא במגעים מתקדמים מאוד עם הקבוצה והפערים הכספיים עימו קטנים. גולסה צפוי לקבל החלטה ביום-יומיים הקרובים ובמועדון קיימת אופטימיות שהוא יצטרף בסופו של דבר. שמו של עדן שמיר נמצא גם הוא על הפרק, אך בשלב זה הקשר מעדיף למצות אופציות אחרות.

בנוסף מחפשים בצוות המקצועי בלם זר נוסף ושחקן כנף זר שייכנס לנעליו של עידן טוקלומטי שעזב לשארלוט מה-MLS. בפתח תקוה ניהלו בימים האחרונים מגעים עם קשר זר מוונצואלה, אך אמש הוא הודיע לראשי הקבוצה שהחליט שלא להגיע לישראל, למרות הצעה כספית גבוהה שקיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully