וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א תגיש הצעה על תורג'מן, מכבי ת"א תדרוש 6 מיליון

20.8.2024 / 6:05

הרוסים שגיששו בימים האחרונים מעלים הילוך עם החלוץ ומתכוונים להציע סכום גבוה תמורתו. עדיין לא ברור אם השחקן עצמו יסכים למעבר, בעוד הצהובים בכל מקרה מעדיפים למכור אותו רק בקיץ הבא. במקביל: הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה בעקבות רוי נאווי

תקציר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:2/ספורט1

צסק"א מוסקבה צפויה להגיש הצעה רשמית לרכישת דור תורג'מן ממכבי תל אביב. אחרי גישושים בימים האחרונים, צפויים הרוסים להרים הילוך ולהציע לאלופה סכום משמעותי במטרה לסכם על רכישת החלוץ.

במכבי תל אביב לא רוצים למכור את תורג'מן בחלון הזה ולא כפופים לסעיף שחרור, אבל בקרית שלום גם לא רצו למכור את מילסון הקיץ ואחרי שקיבלו את מה שרצו, מכרו אותו לכוכב האדום בלגרד.

תורג'מן מצידו מעוניין לצאת לחו"ל, אבל לא לכל הצעה. הוא כבר דחה הצעה מארצות הברית בסכומים נכבדים, כך שעדיין לא ברור האם ירצה לעזוב לרוסיה, במידה שמכבי תל אביב אכן תקבל מה שהיא רוצה. ההערכה היא שבקרית שלום מכוונים לסכום שינוע סביב 6 מיליון יורו, ובכל מקרה העדיפות היא ליהנות מתורג'מן בעונה הקרובה ולמכור אותו רק בקיץ הבא.

תורג'מן ימריא היום אחר הצהריים עם מכבי תל אביב להונגריה למשחק הראשון מול באצ'קה טופולה במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. החלוץ שלא פתח בגביע הטוטו, אמור לפתוח בהרכב מכבי תל אביב מחרתיים מול הסרבים.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן בועט פנדל. דני מרון
רק סכום גבוה יגרום למכבי תל אביב לחרוג מהתוכנית. תורג'מן/דני מרון

בתוך כך רוי נאווי ממשיך במגעים עם קבוצות שרוצות אותו אחרי נפילת העסקה שאמורה הייתה להעביר אותו לעונת השאלה בעירוני טבריה. כעת הוא מחוזר מאוד על ידי הפועל חיפה, כשגם מכבי פתח תקוה בתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully