וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנת קפאין, והטרלה בלתי נשכחת: ההצגה של ג'יימי ורדי

חלוץ לסטר ספג נאצות מאוהדי התרנגולים וכשהוחלף תועד מסמן להם שלו יש אליפות בקריירה ולהם לא, בסרטון שבמהרה הפך ויראלי. וגם: עדכון על בנטנקור והאכזבה של פוסטקוגלו

תקציר: יובנטוס - קומו 0:3/ספורט1

עידן אנג' פוסטקוגלו בפרמיירליג נפתח בעונה שעברה כאשר טוטנהאם נראתה בשיאה וניצבה בפסגת הטבלה במחזורי הפתיחה. אמש (שני) טוטנהאם שוב החלה בסערה, אבל לחצי שעה בלבד, החמיצה לא מעט הזדמנויות ואיבדה נקודות ראשונות כבר במחזור הראשון, בו סיימה ב-1:1 בלסטר.

דומיניק סולאנקה ערך את הופעת הבכורה בטוטנהאם ונראה שעדיין לא התאקלם לחלוטין בקבוצתו החדשה שבוע אחרי שחתם, ואילו בצד השני שיחק עוד חלוץ מוכח, ג'יימי ורדי בן ה-37 שפתח בהרכב במפתיע וגם כבש את שער השוויון שסידר לעולה החדשה נקודה יקרה במשחק החזרה שלה לפרמיירליג.

ורדי מצליח לשגע את אוהדי ושחקני טוטנהאם

סטיב קופר, מאמנה החדש של לסטר, במסיבת העיתונאים שקיים לקראת המשחק אמר פעמיים שוורדי לא כשיר. למרות זאת, כאמור, הקפטן בן ה-37 של השועלים פתח בהרכב יכול היה לחגוג צמד שקובע מהפך, אבל באחד על אחד מול גוליילמו ויקאריו ראה את השוער יוצא מהמפגש עם ידו על העליונה. כאשר נשאל על כך קופר בסיום, אמר: "ורדי הראה המון רצון ונחישות לשחק".

ורדי, אגב, הצליח להטריל את אוהדי טוטנהאם בסרטון שבמהרה הפך ויראלי. החלוץ הוותיק כזכור הוביל את לסטר לאליפות היסטורית בעונת 2015/16 ולמרות שלל הצעות ופיתויים נשאר נאמן ללסטר ולא עזב. אתמול, כאשר הוחלף וספג נאצות מאוהדי טוטנהאם, הוא הצביע על סמל הפרמיירליג על שרוול החולצה וסימן את הספרה 1, לאחר מכן הצביע על אוהדי טוטנהאם וסימן את הספרה 0 - כדי לסמן שלו יש אליפות אחת, בעוד טוטנהאם מעולם לא זכתה בתואר מאז היווסדה של הפרמיירליג. בלם התרנגולים כריסטיאן רומרו שם לב לכך והשניים נראו מחליפים דין ודברים בסרטון.

אגב, עוד לפני כן סרטון של ורדי כבש את הרשת, כאשר הוא נראה לוגם מפחית רד בול לפני העלייה למחצית השנייה. 12 דקות לאחר מנת הקפאין הקבועה שלו, הוא גם כבש את השער.

מספר דקות לאחר מכן, לעומת זאת, היה אירוע קשה באצטדיון בלסטר כאשר רודריגו בנטנקור נחת לא טוב, נפגע בראשו ואיבד הכרה. לאחר מספר דקות מלחיצות, הקשר שב להכרה ופונה באלונקה, אולם בטוטנהאם סיפרו כי בחדר ההלבשה החל לדבר ולתקשר עם הסובבים אותו בצורה מלאה לפני שפונה לסדרת בדיקות בשל זעזוע המוח ממנו סבל.

פוסטקוגלו אמר על בנטנקור אחרי המשחק: "אני לא יודע יותר מדי, אבל כן שהוא מתקשר ואלה חדשות מצוינות. זו פציעת ראש וכמובן שאנחנו נמתין לבדיקות ולתוצאות שלהן, אבל הוא בהכרה ובתקשורת מלאה, שזה הדבר הכי חשוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
רודריגו בנטנקור, שחקן טוטנהאם. רויטרס
רק בריאות. בנטנקור אחרי שנפגע בראשו/רויטרס

על המעידה הראשונה העונה אמר פוסטקוגלו: "זו תוצאה מאוד מאכזבת. היינו דומיננטיים במחצית הראשונה ומאוד לא יעילים מול השער. כשאתה מוביל 0:1, עבור היריבה זו תמיד הזדמנות לחזור וזה בדיור מה שקרה כשאנחנו איבדנו את הדרך שלנו לרבע שעה או לעשרים דקות. סיימנו את המשחק בצורה טובה יותר, אבל קיבלנו כמה החלטות לא טובות ולא הצלחנו להבקיע את השער השני שהגיע לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully