וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי תכריז על חזרת ז'ואאו פליקס, ואן דן ברח ללברקוזן?

עודכן לאחרונה: 20.8.2024 / 23:05

הבלוז ישלמו 50 מיליון יורו עבור הפורטוגלי שישוב לקדנציה שנייה בקבוצה וגלאגר שוב נחת במדריד ויעבור לאתלטיקו, הבלם ההולנדי עשוי לעבור מליברפול לאלופת הבונדסליגה. המאבק על גהי בעיצומו, ברצלונה תנסה לצרף את רפאל לאאו ממילאן

אירועי היום בספורט, 20.8/ספורט1

העברות

* ג'ורדן טזה, שחקנה בן ה-24 של פ.ס.וו איינדהובן, חתם לחמש שנים בשורות מונאקו. הצרפתים ישלמו להולנדים כ-10 מיליון יורו עבור רכישתו.

* ברייטון הכריזה על החתמתו של ג'ורג'יניו רוטר מלידס תמורת 40 מיליון ליש"ט.

* עומאר ריצ'רדס, המגן השמאלי של נוטינגהאם פורסט, הושאל לריו אבה הפורטוגלית.

שמועות

* באייר לברקוזן, אלופת גרמניה, מנסה לצרף את הבלם ספ ואן דן ברח שלא בתוכניות של ליברפול. ההולנדי בן ה-22 הושאל למיינץ בעונה שעברה וליברפול דורשת עבור מכירתו כ-25 מיליון יורו, סכום שבלברקוזן עשויים להשקיע.

* ליברפול מתקדמת אל עבר רכש כפול ומשמעותי לשנים הבאות. גיאורגי ממרדשווילי, שוער נבחרת גאורגיה ו-ולנסיה, על סף חתימה בקבוצה, שתשאיל אותו בחזרה לוולנסיה לעונה הקרובה. בנוסף, מדווח באנגליה כי בקרוב תוגש הצעה על מארק גהי, בלם קריסטל פאלאס ונבחרת אנגליה שלאחרונה ניוקאסל הציעה עבורו כ-50 מיליום ליש"ט ונתקלה בסירוב.

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים: חרף הקשיים הכלכליים, ברצלונה תנסה להחתים ברגע האחרון את רפאל לאאו. אחרי שלא הצליחה לרכוש את ניקו וויליאמס, בארסה תנסה להחתים את הקיצוני של מילאן, אלא שעלותו מוערכת בכ-90 מיליון יורו ויהיה לה קשה להוציא עסקה כזו לפועל.

* עסקת ז'ואאו פליקס הושלמה ונחתמה. לפי הדיווחים, צ'לסי תשלם עבורו לאתלטיקו מדריד 50 מיליון יורו והוא יצטרף בחוזה לשש שנים. כחלק מהעסקה, קונור גלאגר יעשה את הדרך ההפוכה לאתלטיקו מדריד, שתשלם בעצמה כ-40 מיליון יורו תמורתו והוא כבר תועד בשדה התעופה במדריד בפעם השנייה החודש.

* פייר קאלולו בדרך ליובנטוס, כך על פי פבריציו רומאנו. הצרפתי יעבור ממילאן בהשאלה עם אופציית רכישה של 14 מיליון יורו.

* צ'לסי העמידה תנאי להחתמת פדריקו קייזה: ננסה לצרפו מיובנטוס, אבל רק אם נצליח למכור את ראחים סטרלינג.

* ב"טיימס" משוכנעים: אייבן טוני יצטרף לאל אהלי הסעודית. ברנטפורד תקבל עבורו כ-50 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם פתחה בשיחות עם פריז סן ז'רמן לשאילתו של קרלוס סולר, כך לפי "פוט מרקטו". לפטישים תהיה אופציית רכישה בגובה 20 מיליון יורו.

* סנדר ברג יחתום בפולהאם, לפי מספר כלי תקשורת באנגליה. הקשר הנורבגי יצטרף מברנלי תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* אחרי שמארסיי ירדה מאדי אנקטייה, ב"אתלטיק" מדווחים שנוטינגהאם פורסט הפכה למועמדת המובילה להחתים את חלוצה של ארסנל. הצעה בגובה 25 מיליון ליש"ט נדחתה, כשהתותחנים מצפים ל-35 מיליון ליש"ט.

קרלוס סולר שחקן פריז סן ז'רמן. ANP Sport, GettyImages
יגיע לפרמיירליג? סולר/GettyImages, ANP Sport

* ב"ל'אקיפ" מדווחים שמארסיי תנסה לרכוש מאברטון את ניל מופיי. הצרפתי מעוניין להצטרף לפרויקט המסקרן לפי הדיווח.

* ארמנדו ברויה יושאל מצ'לסי לאיפסוויץ'. חלוץ נבחרת אלבניה יגיע לבדיקות רפואיות עוד השבוע, אחרי שהקבוצות יגיעו לסיכום סופי לגבי אופציית רכישה בסיום העונה. העולה החדשה תשלם את כל שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully