וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי" דרוך: "אם נסתנוור נקבל סטירה כואבת". יהושע התנצל

עודכן לאחרונה: 19.8.2024 / 23:37

מאמן בית"ר ירושלים שואף גבוה ומתכונן לפתיחת העונה אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה: "ציפיות זה דבר טוב, אבל צריך להיות ריאלי". רומן: "עובדים מסביב לשעון להחתים שחקנים, הכל הלך הפוך". וגם: פליטת הפה של הקשר, וההתנצלות המהירה שפרסם

תקציר גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 4:1/ספורט1

בית"ר ירושלים נראית מאוד מוכנה לעונה. הערב (שני), בחזרה הגנרלית שלה לעונה, הביסה החבורה של ברק יצחקי 1:4 את מכבי פתח תקוה במשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו והעלתה את הציפיות ממנה לקראת פתיחת ליגת העל ביום ראשון נגד מ.ס. אשדוד. לעומתה, מכבי פתח תקוה סופרת שישה הפסדים מאז ההפסד ב"אלוף האלופים" לפני כחודש, אבל לפחות הצליחה בדקה ה-87 להשיג שער ראשון העונה.

ברק יצחקי סיכם את הניצחון: "זה היה משחק הכנה עבורנו. בהתחלה דווקא סגרנו, אבל ידענו להשתחרר מאוד מהר. יכולנו לרדת להפסקה ביתרון אפילו גדול יותר. אמרתי לשחקנים שאם אנחנו רוצים להיות קבוצה גדולה, צריך לתקוף יותר. כל השחקנים פה צריכים להיות מוכן בכל רגע נתון. אני לוקח הרבה חומר למחשבה ממה שראיתי היום. אני די מרוצה מהמשחק ומהתוצאה".

על הציפיות לעונה: "ציפיות זה דבר טוב, אבל צריך להיות ריאלי. יש לנו קבוצה טובה עוד מסוף העונה שעברה וגם בפתיחת העונה. התקשורת חוגגת על זה, אבל אסור להסתוונר, כי אפשר לקבל סטירה והיא תהיה מאוד כואבת. התפקיד שלי זה תמיד לדחוף את השחקנים, גם כשמובילים במחצית 0:3. אני לא אוהב לספוג שער גם ב-0:4, צריך לשמור על שער נקי במשחק כזה. לצערי זה קרה, נתקן את זה".

לקראת פתיחת העונה: "אשדוד קבוצה טובה, לא צלחנו שם את המשחק האחרון דווקא אחרי שפתחנו טוב. צריכים להיות מוכנים, אם נהיה שאננים נספוג".

ברק יצחקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שואף להשתפר. ברק יצחקי/ברני ארדוב

מיירון ג'ורג' הוסיף: "אנחנו שמחים מהניצחון ואני מרוצה מההופעה שלי. אני חושב שכולנו שיחקנו טוב וסיימנו את גביע הטוטו בצורה מצוינת לפני שהליגה מתחילה".

על כושרו בשבועות האחרונים: "עבדתי קשה כדי להיות טוב יותר מאשר בעונה שעברה. אני מצפה מעצמי ליותר".

על שיתוף הפעולה עם יונה, מיכה וגם שועה שלא שיחק היום: "זה מצוין לשחק איתם, אבל גם עם שאר השחקנים בקבוצה. שלב אחרי שלב אנחנו נתקדם ונשתפר".

הציפיות שלו לעונה: "לעשות הרבה יותר מאשר בעונה שעברה, להיות למעלה ולהגיע לפלייאוף העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
מיירון ג'ורג' לצד עדי יונה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בכושר טוב לקראת פתיחת העונה. ג'ורג' עם יונה/קובי אליהו

דן רומן אחרי ההפסד השישי ברציפות: "הכל הלך לנו הפוך. מהרגע הראשון לא היינו מספיק מסודרים, היינו חסרי אנרגיה וככה זה נראה. ניסינו לייצב את המשחק כי ראינו שהאמצע שלנו פתוח מדי ושקשה לנו לעשות הגנה. בחצי השני הדינמיקה הייתה פחות פתוחה, אבל צריך לראות את המשחק, לנתח, להסיק את המסקנות ולהמשיך הלאה".

על השער הראשון העונה בדקה ה-87: "התחלנו את העונה עם הגרלה מאוד קשה נגד קבוצות מאוד חזקות. ברור שאנחנו צריכים לשפר את האספקט הזה, גם על ידי צירוף שחקנים ובזה נשקיע".

על תוכניות הרכש: "אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי להחתים שחקנים. הרבה יותר קשה להביא שחקנים לארץ בגלל המלחמה, כמו הרבה קבוצות, אבל בסוף נביא את השחקנים שאנחנו רוצים - אנחנו לא רוצים להתפשר, נחפש את השחקנים המתאימים".

טענות האוהדים אחרי פתיחת עונה לא טובה: "אני מבין שאנחנו צריכים לראות יותר טוב ולשחק יותר טוב".

דן רומן, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הדברים הולכים קשה במכבי פתח תקוה. דן רומן/קובי אליהו

ניב יהושע הוסיף לדברי מאמנו: "אפשר לראות את הפרצופים שלנו וזה לגיטימי להתאכזב אחרי משחק פחות טוב. נתאושש ביחד, נסיק את המסקנות ונגיע לליגה חזקים. זו תקופה קשה, אנחנו עוד בונים את הסגל וקיבלנו הגרלות מאוד קשות באירופה, אז לא צריך למהר לשפוט - לא את השחקנים, לא את המאמן ולא את ההנהלה. תנו לנו לעשות את העבודה שלנו ונגיע לליגה חזקים יותר, אני סומך על הצוות, השחקנים וההנהלה".

הציפיות שלו מעצמו לעונה הקרובה: "לשדרג את עצמי, גם מבחינת המספרים כי אני משחק בעמדה יותר קדמית. גם לקחת יותר מנהיגות אחרי שמאור לוי עזב. רוצה לתת עונה טובה ואולי לברוח מפה".

שעה קלה אחרי המשחק, אחרי שאמר "אולי לברוח מפה", פרסם הקשר התנצלות ברשתות החברתיות: "אין לי שום רצון לברוח מהמועדון שהוא הבית שלי והמקום שאני הכי אוהב. חלומו של כל שחקן הוא להתקדם ואני בטוח שגם היום שלי יגיע ביום מן הימים, אך טעיתי בניסוח ואין לי שום כוונה לברוח משום מקום. אני מחובר למקום ואוהב אותו, אהיה מחויב לו בכל דקה ולאורך כמה זמן שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully