וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה לרכישת נמניה ליוביסבלייביץ'

19.8.2024 / 19:13

האדומים בדרך לחיזוק משמעותי: אחרי ההדחה מאירופה ושבעת השערים שספגה הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, אלונה ברקת מנסה להשלים במיידי את צירוף הבלם הסרבי של מכבי בני ריינה, ממצטייני העונה שעברה בליגת העל שמחזיק בסעיף שחרור

תקציר ניצחונה של עירוני טבריה 2:3 על הפועל באר שבע בתוספת הזמן בגביע הטוטו/ספורט1

הפועל באר שבע הגישה הצעה למכבי בני ריינה לרכישת הבלם הסרבי נמניה ליוביסבלייביץ'. בעקבות ההפסדים באירופה ואמש לעירוני טבריה בגביע הטוטו והעובדה כי ספגה שבעה שערים בשני המשחקים האלה, פנתה היום (שני) הפועל באר שבע למכבי בני ריינה כדי לרכוש את הבלם הסרבי, שהיה ממצטייני הקבוצה בעונה שעברה.

על פי הידוע, לליוביסבלייביץ' בן ה-27 יש סעיף שחרור בגובה 350 אלף יורו והפועל באר שבע מעוניינת לממש את הסעיף. שיחות כבר מתנהלות בין הפועל באר שבע למכבי בני ריינה ואלונה ברקת רוצה לקיים את העסקה באופן מיידי כדי לחזק את הגנת הפועל באר שבע.

כל תקצירי ליגת העל - באפליקציית וואלה ספורט

נמניה ליוביסבלייביץ' שחקן מכבי בני ריינה חוגג שער. מאור אלקסלסי
בדרך לבירת הנגב? ליוביסבלייביץ'/מאור אלקסלסי

כזכור, מיגל ויטור פצוע, נותח בפגרה וייעדר לפחות עוד חודשיים. במקביל, הפועל באר שבע מתקשה להנחית בלם זר מחו"ל וצירוף של נמניה ליוביסבלייביץ' יכול להוות פתרון. מדובר באחד משחקני ההגנה היותר טובים בליגת העל בעונה שעברה - לא מעט חלוצים התלוננו שהוא משחק איתם בנוקשות ולא נותן להם "לנשום", כך שמבחינת הפועל באר שבע צירופו ביחד עם הבלמים הקיימים בסגל איתן טיבי, אור בלוריאן ומריאנו באריירו יכול להוות פתרון לחיזוק ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully