וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינסה לחזור לגומלין: גלזר לא ישחק בנורבגיה נגד בודו גלימט

השוער אמור היה לשוב לסגל הכוכב האדום בלגרד במשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות, אבל טרם חזר לכשירות מלאה והקבוצה יצאה בלעדיו

אירועי היום בספורט, 19.8/עריכת וידאו: נתי ברנד

עומרי גלזר חזר לאחרונה לאימונים ועל פי הפרסומים בסרביה הרצון היה לשלב אותו בסגל בפעם הראשונה העונה בפלייאוף ליגת האלופות, במשחק הראשון מחר בנורבגיה נגד בודו גלימט (שלישי, 22:00), אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד, כי הישראלי לא יחזור מחר למגרשים.

הכוכב האדום בלגרד הגיעה היום לנורבגיה ובהמשך תקיים את האימון המסכם, אבל היא כבר אישרה שגלזר לא יצא איתה למשחק. הישראלי נפצע בשריר הירך האחורי במשחק הנבחרת נגד בלארוס בסיום העונה שעברה ומאז לא שיחק.

שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר. GettyImages
לא שיחק מאז יוני. גלזר במדי הנבחרת/GettyImages

למרות זאת, הסרבים מקווים שביום רביעי הבא, בגומלין בבלגרד שיכריע מי מהשתיים תעלה לליגת האלופות, גלזר יוכל לכל הפחות להיכלל בסגל. בסוף השבוע הייתה אמורה הקבוצה לפגוש את באצ'קה טופולה במסגרת הליגה, אבל המשחק נדחה בשל העובדה ששתי הקבוצות משחקות בשלבי הפלייאוף - האלופה כאמור פוגשת את אלופת נורבגיה בודו גלימט ואילו באצ'קה טופולה תתמודד נגד מכבי תל אביב בימי חמישי הקרובים, תחילה בהונגריה ובשבוע הבא בסרביה.

כזכור, הכוכב האדום שיחקה בליגת האלופות בעונה החולפת וגלזר אף שבר את שיא כל הזמנים להצלות במשחק בליגת האלופות, 13 מול מנצ'סטר סיטי בהפסד 3:1. הוא גם סיים את שלב הבתים עם הכי הרבה הצלות מבין כל השוערים, אך לצערו הוא וחבריו סיימו את הקמפיין עם נקודה אחת בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully