וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט עקץ, דניס שרודר ענה: "הוא בן אדם חלש"

האמריקאי הגיב עם תמונה של מדליית הזהב מפריז לריאיון שהעניק הגרמני, שלא נשאר חייב: "הוא כוכב גדול ובכל זאת התייחס לדבריי, למרות שלא אמרתי שום דבר שלילי"

אירועי היום בספורט, 19.8/עריכת וידאו: נתי ברנד

רגע אחרי סיום המשחקים האולימפיים, דניס שרודר, כוכב אלופת העולם נבחרת גרמניה, הצהיר שה-NBA היא "הליגה הטובה בעולם", אך הוסיף ש"הכדורסל האירופי מתקרב לרמה של ה-NBA. כדורסל אירופי הוא לא רק בידור. יש אינטיליגנציה גבוהה מאוד ואימון ברמה גבוהה". מי שמיהר לענות לשחקן ברוקלין הוא קווין דוראנט, שברשת "X" העלה תמונה תמונה קבוצתית של שחקני נבחרת ארצות הברית עם מדליות הזהב מהמשחקים בפריז לצד הכיתוב "בידור ו-IQ גבוה".

כעת, לאחר כשבוע, שרודר בחר להתייחס לעקיצה מכיוונו של KD בשיחה שערך ברשת "Twitch" כשאמר: "נבחרת ארצות הברית זכתה בזהב ודוראנט בחר לצייץ 'בידור ו-IQ גבוה'. לדעתי זה להיות חלש".

הפוסט של קווין דוראנט

והתגובה של שרודר בטוויץ'

שרודר הסביר את העקיצה בחזרה כך: "אתה כוכב גדול ועדיין חשוב לך לומר משהו לבחור כמוני שבכלל לא אמר משהו שלילי. זה בסך הכל מה שראיתי והתרשמתי משני הצדדים. לא באמת אכפת לי, אבל בסופו של דבר הציוץ או מה שזה לא היה נכתב בגללי. אני לא הייתי שלילי בכלל, אני מאוד מכבד את הבחורים האלה, את כל הכוכבים האלה, אבל לכתוב דבר כזה מראה לי עד כמה הוא בן אדם חלש. זה מה שזה. לא כולם חזקים, לא כולם נמצאים במקום טוב", סיכם שרודר את תגובתו לדוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully