וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה שוקלת לרכוש את החלוץ ג'וסלין טאבי מחוף השנהב

19.8.2024 / 14:21

בן ה-19 ששיחק בקבוצת של בית"ר טוברוק עשוי להצטרף במטרה לטפח אותו לעתיד בהשאלה לקבוצה שתעניק לו דקות. שחר רוזן יגיע?

תקציר חצי גמר גביע הטוטו: מכבי חיפה - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

במכבי נתניה בודקים בימים האחרונים את אופציית רכישתו של החלוץ ג'וסלין טאבי. יליד חוף השנהב, 19, שיחק בעונה האחרונה בקבוצת הנוער של בית"ר טוברוק מהליגה הלאומית לנוער. על פי התכנון צפויה נתניה לרכוש את השחקן כהשקעה לעתיד ולהשאיל אותו בעונה הקרובה כדי שייצבור דקות משחק ונסיון.

בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר מגן שמאלי נוסף לסגל ובשל ההיצע הדל בשוק הישראלי, מסתמן שבסופו של דבר יוחתם שחקן זר והקבוצה תשחק עם שישה זרים. במקביל נמשכים הנסיונות לצרף את שחר רוזן, מגנה של מכבי תל אביב, שצפוי לצאת בהשאלה משורות האלופה.

נתניה תפתח את ליגת העל בשבת הקרובה במשחק חוץ נגד בני ריינה. מהמשחק ייעדר צמד הזרים פרדי ורגאס והריברטו טבארש, שני שחקני מפתח בחלק הקדמי שחסרונם משמעותי מאוד עבור המאמן מרקו בלבול.

שחר רוזן שחקן בני יהודה. מאור אלקסלסי
שחר רוזן במדי בני יהודה/מאור אלקסלסי

היום הודיע המועדון ש"ביטקוין צ'יינג'", אחת החברות המובילות בישראל בתחום המסחר במטבעות דיגיטליים, תמשיך להיות ספונסר מרכזי ותתמוך בפעילות השוטפת של מכבי נתניה בעונת המשחקים הקרובה.

יו"ר מכבי נתניה גיל לב אמר: "אני שמח להודיע על חתימת הסכם שיתוף הפעולה בין מכבי נתניה לבין 'ביטקוין צ'יינג''. במכבי נתניה אנו גאים להיות מועדון שמקדם ומטפח חדשנות בכל תחום, וההתקשרות עם 'ביטקוין צ'יינג'' היא ביטוי נוסף לחזון זה. אנו נרגשים להתחבר לחברה המובילה בתחום החדשנות בעולם התשלומים הדיגיטליים. יש לנו חזון משותף של קידום טכנולוגיות מתקדמות וחשיבה פורצת דרך. אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה יפתח הזדמנויות חדשות עבור המועדון ואוהדיו, ויחזק את מעמדנו כמועדון מוביל וחדשני בכדורגל הישראלי".

מנכ"ל "ביטקוין צ'יינג'" אבי דיין הוסיף: "אנחנו נרגשים לקראת מתן חסות לקבוצה האהובה עלינו עונה חמישית ברציפות. כולנו מאוד מאמינים בסגל ובשחקנים שיובילו את הקבוצה לעוד עונה מוצלחת עם כל האתגרים מסביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully