וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס תחתים סנטר מה-NBA. נמצא המחליף ליאבוסלה?

ביוון מדווחים שעומר יורצבן בדרך לאלופת אירופה. ריאל מדריד רוצה את דאוויס ברטאנס במקום הצרפתי, גם פרטיזן בלגרד בעקבות הלטבי

מחוץ לקווים, 18.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

פנאתינייקוס הוסיפה את לורנזו בראון לסגל שהביא לה את גביע אירופה השביעי בתולדותיה, אך לא מסתפקת בכך לקראת העונה הקרובה בה תנסה לזכות ביורוליג פעם נוספת. מי שקיבל הצעה להצטרף וככל הנראה יעשה זאת הוא הסנטר עומר יורצבן, ששיחק ב-NBA בשנים האחרונות.

המאמן ארגין עתמאן סימן את בן ארצו, שחקן הפנים הטורקי, שבעצמו הביע נכונות לשחק באלופת אירופה אחרי שניו יורק ניקס שהתעניינה בו ירדה מהאפשרות להחתימו. לפי דיווח ב-SDNA, בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס נתן אור ירוק למהלך ולא יחסוך בעלויות שכרו של יורצבן על מנת לספק את רצונו של עתמאן. אם הסנטר יגיע, אולק בלצ'רובסקי הפולני יצטרך לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

דאוויס ברטאנס במדי שארלוט הורנטס. Julio Aguilar, GettyImages
מבוקש באירופה. דאוויס ברטאנס/GettyImages, Julio Aguilar

שחקן אחר שעשוי להגיע מה-NBA לאירופה הוא דאוויס ברטאנס, שסומן כמועמד של ריאל מדריד להחליף את גרשון יאבוסלה אחרי שהצרפתי סיכם בפילדלפיה בתמורה לפיצוי הבלאנקוס על התרת חוזהו. אלופת ספרד רצינית מאוד בכוונותיה להחתים את הלטבי שמצטיין בקליעה לשלוש, כשפרטיזן בלגרד מעוניינת בו גם כן על פי דיווח באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully